警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2016年10月1日 星期六

買樓的比喻




有個朋友結婚無耐就生左兩件,呢排又見佢老婆又大肚,聽到佢呻話擔心屋企唔夠用,開始諗緊係唔係要買樓,預備日後生活。

咁作為朋友,當然係聽下佢呻,約出黎食餐飯咁。

「其實你做乜結完婚咁快就生幾件,唔享受下二人世界先。」

「我同老婆都係信徒,結婚前都傾好左,仔女係神賜比我地福氣,我地只會順其自然,有得生就生。如果呢個係上帝嘅心意,佢自然會幫我地諗出路。」

「其實你而家呢度都唔差丫,雖然係租,但地方都叫見駛,業主又無乜話要趕你走,只要你唔好係咁生,五個人都應該住得落,駛乜又要再搵個大D地方,而家樓價又咁貴,拖住幾件細搬屋又麻煩。」

「你未結婚未有小朋友,你唔明架喇,我唔係想淨係要一個大D嘅地方,我係想要一個穩定嘅家,比到一個將來我老婆同仔女,三房係最基本。」

「妖,你而家頭家好唔穩定咩,你份人好無將來咩,你而家無錢丫嘛,無錢就要面對現實架啦。」

「租人地方始終唔夠自己地方好嘛,我覺得錢唔係問題,只要有信心,無野係解決唔到。加上如果有自己地方,我又可以開放屋止比D教友上下黎聚會,又可以款待D未信者同佢地傳福音,呢個係我地嘅夢想。」

 「香港地有錢就有夢想,咁你而家幾錢人工。」

 「二萬。」

 「咁有幾多儲蓄?」

「加加埋埋都有十萬。」

「就憑呢D咁你想買個三房單位?!你知唔知而家樓市幾錢呎?你過鬼到壓力測試呀!」

「所以今次約你出黎就係想問你攞住五十萬做首期,日後仲希望你一齊幫手供,只要你肯幫我,相信神會大大祝福你,我仲問咗肥強同阿May。其實你比到幾多唔係問題,最緊要係拓展神國入面有份。」

「我約左人,走先,下次再傾,祝你買得成。」

沒有留言:

張貼留言