警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2020年10月6日 星期二

移民感恩見證


 今年內,敝教會已經有三名執事決定賣樓移民,圈子內的朋友,所有人的話題離不開移民及預備移民,有實力的美加美澳,無實力的台灣、泰國、馬來西亞。

耶和華是我的避難所,不過真是要避難的話,去外國比較好;

耶和華是我的保障,但手持外國護照好像更有保障;

耶和華是我的盾牌,但離岸美元戶口是我的後盾。

 

以上相信是好多中產信徒心裡想法,即是已經在教會中做到執事、董事、主席、長老的信徒,他們多參與事奉、對教會有供獻,有美好的名聲,經常一副信心滿滿的姿態:


「神與我同在,無論去到邊,遇到乜都唔駛怕。」


所以去到英美澳加,上帝一樣與他們同在,而且這批人最早有能力離開。

 

估計未來幾年,教會內出現大量的移民感恩見證,大概會是這樣:

 

大家XX堂嘅弟兄姊妹早晨,同隔離果個講:「耶穌愛你,我都愛你!」

 

今日上到黎係想分享一下我呢幾年預備移民嘅經驗,係當中我地一家人睇到神嘅看顧同帶領。

 

早喺二零一五年,我係一次靈修嘅時候聽到聖靈嘅聲音,叫我要移民,我問主:『吓,主呀,點會呀,我成家人係香港,你點會叫我走呀,我好唔捨得香港呀。』我一直將呢係事放係心入面禱告,無同人講,希望神有更清楚嘅聲音話比我知,因為我唔想自己誤會咗神,我係好想行係佢預備喞路上面。

 

呢個移民嘅異像一直無改變,反而越黎越清楚,我同神講,我知你要我離開香港,但我要去邊呢,我再一次祈禱求問神。直到有一次我聽到牧師講道,講到英國嘅基督教衰落,好多好有歷史嘅教堂,都要賣比人做其他野。我聽到之後就問神,係咪英國架,係咪英國架。當時神無回應我,要我等待佢嘅旨意。

 

我一直不斷咁求問神,但佢都無答我。我諗,我係咪一直咁等佢嘅回應,所以佢唔回應我,佢係要我有行動。就係呢個時候,牧者講道啱啱講到阿伯拉罕嘅故事,講到阿伯拉罕受到神嘅呼召,佢自己都唔知要去邊,但佢捉住上帝嘅應許,令到佢成為萬國之父。我覺得神真係好愛我,係我最需要佢嘅時候就籍住牧師嘅講道提醒我。


但係有一件事我係好掛心,我有同老公講過我收到上帝要我移民嘅異像,但佢一直無乜點理過,一直去到舊年我老公終於同樣收到神嘅感動,開始同我傾移民嘅事,我當時心入面真係好激動,神終於回應我嘅禱告。

 

因為時間嘅關係,好多常中嘅細節我唔詳細講,上帝預備比人嘅豐富,完全係超過我地所想所求,係移民呢件事上,我不斷咁見到上帝嘅預備同開路。我地兩公婆唔係咩專業人士,英文又唔係好,突然英國又比用BNO可以移民,咁啱當年我地兩個有申請過。移民要用好多錢,但原來神已經一早為我地預備咗。當年我同老公係零三年結婚,當時樓價跌到好低,好多人叫我小心入市,層樓今日已經升咗好多倍,我地完全唔駛擔心錢嘅問題。恩恩同信信好快又係果邊搵到學校,每一件事上,我地見到神係點樣一步一步咁帶領住我全家去英國。

 

雖然我地一家人離開咗香港,但我仍然係XX堂嘅一家人,大家仍然可以係主內互相關心,而家互聯網真係好方便,可以時時刻刻咁見面。我知道在座好多人無諗過移民,但神係你身上一定有佢嘅計劃,只要你肯相信佢同埋憑信心踏上,神係信實,佢一定唔會呃你。即使你地決定留返係香港,我深信神必然有佢嘅美意,只要你肯相信佢。

 

到最後我想分享一首詩歌。





沒有留言:

張貼留言