警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2023年3月17日 星期五

終於有工返

 


為咗證明個blog未死,出返篇文先。

終於有工返。

差唔多兩年有多前,疫情下公司執笠,最後頂咗比另一間公司,間新公司搵返我地舊人留低。當其時我已經搵到新工,不過諗住做生不如做熟,點知燒焦咗。

係新公司第一次面試唔係好順利,因為當時公司執笠,我對上個廠長早就聞風先遁跳咗船搵咗新工,係我幫公司善後搞讉散。咁間新公司以為我係廠長,後尾知道唔係想壓我價,幾個來回後差唔多以原有條件留任,仲安排咗個Senior production manager係我上面。

 新入場,要裝修,改過格局適應新公司生產。做開呢啲就明,啲野用開唔郁可以捱好耐,你換下電線搬下位隨時就壞比你睇。當時已經同對方GM講,工場二十年黎無做過大維修,你要有準備好多野未必合你地心意要大改,好多野要換,要洗你唔少錢。

 咁係裝修期間亦真係出過事,原有隻強化地磚間廠已經執笠,搵唔返同一款,以前靠修修補補頂住先,一係就全數鏟起換過晒,一係好似砌圖咁塞唔同磚上去。咁成間廠換地磚要幾球,亦拖慢咗重新開張的日子。

 事後係點我就唔知,因為返咗工一個月佢就炒咗我,而我亦唔知係咪因為呢件事而引發。

 有啲好彩,之前in個份工未請人,面懵懵打去R撈,暫時唔駛失業。不過果到又係跳出一個火坑,跳入一個屎坑,結果做咗半年,真係勁頂唔順下,係疫情最嚴重下裸辭。

 好幾次我都懷疑自己有無做錯決定,不過事後問過啲更高層同社會經驗比我更豐富嘅人,都支持我走,話當時個局無得拆。因為我係被空降到分公司做主管,但分公司被總公司收購後,並無請走原有老闆,原老闆仍然係有股份係到返工。佢既唔係我上司(我直接向總公司負責),又唔係我下屬(我無辦法分咐佢做野),又唔係我拍檔(佢有股份係老闆)。如果總公司有足夠支持,我諗亦唔係無得做,但偏偏總公司內部權鬥又好嚴重,隔離部門有大粒想上位,搞唔到啲高層,就黎搞我地班細,做野咁耐都未試過開會真係會比人用手指指住黎鬧。

最後兩面夾攻真係頂唔順,壓力太大唔辭工肯定捱到精神出問題,之前08年失業後第一份工又係咁,諗住好歹捱夠一年,最後要用幾年時間先慢慢平復係工作上的創傷。

然後,係慢長的失業時間。

係失業期間,都算努力搵工,apply過我諗有超過100分工,真係見過連phone in zoom in差唔多有二十份。兩次失業經歷,令我感到香港班HR請人時,真係好唔專業。

唔知撞乜鬼,香港招聘廣告,好多係唔寫人工,連range都無,大家靠估,連我想屈就都唔知開咩價好。當然係行業耐,大概知個譜,但有時又免不過去諗,如果真係差得少少而無得面試,又係好失落。當然,你唔叫我去見還好,上到去先同我講budget差少少,橫掂我都上到黎,不如開門見山講差幾多,睇下有無辦法。有時候覺得,HR都係打份工,唔好為難啲打工仔啦。

其次,我見過咁多份,個HR未必係最大問題,而係本身公司唔知想請乜人,然後叫HR乜人都call上黎見。見成二十份工,覺得同我經驗及能力真係關事覺得啱做,得三到四份左右,其他大部份,傾頭果幾句已經強烈覺得,「喂,你叫我上黎把撚呀,完全都唔係果回事。」禮貌上當然客客氣氣見埋。

之前係FB寫過,去年見份工,first in就見佢operation大佬,個大佬無問題幾乎想即時請我,連條件都傾好埋,只不過話巡例見見老闆。Second in見老闆係個三十幾歲的後生仔,工作上佢一樣野都無問我,淨係不斷問我出面有無connection,帶唔帶到生意比佢,但我份工係QA喎。

結果見唔成。

最後,呢個世界,都係識人好過識字,見得成呢份工,係熟人介紹。

 呢段時間,重心過去去專比老人玩的FB,各方友好不妨Add 下

 https://www.facebook.com/profile.php?id=100076554320014


2 則留言:

  1. 一直是你的讀者,好久不見新文,有些失落,今天碰運氣 visit 一下 blogspot,見到有2篇新文,實在高興 : )

    回覆刪除