警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2016年2月23日 星期二

我有一票,仍未決定



好老實講,即使過左年初一,仲有大量中間游移票未決定點投,我係其中之一。

但呢段時間楊岳橋及其支持者拉票的手法,卻令到呢班人(包括我)感到好委屈,明明我地乜都無做過,就日日比人鬧唔顧全大局,耽於內鬥(呢個算唔算內鬥真係有故講),益左建制派,收左共產黨錢,係鬼等等。

呢種做法,集體利益高過個人意願,做法好有極權主義味道,用呢種方法去追求民主?明唔明自己做緊乜?你地就係用緊建制派配票策略,你地以往就係批評建制選民無自己投票意願,阿爺叫投邊個就投個,只係投票機器。你地係用緊自己以往最不屑嘅手法,就只係為左搶一個議席 or so called大局。究竟個大局大到幾大我地可以開始放棄民主原則,你地連討論都未有,甚至未意識到咁做係反民主。

係,香港人係豬,但未豬到連自己感受都分唔清,未豬到唔識去問點解次次個大局都係你地果邊。我唔明點解選民有責任要揹呢次公民黨,甚至整個泛民嘅政治危機,而佢地一直無認真去回應今次拉票對象嘅政治訴求。即係,你要我為你地抬轎,投下神聖一票,既唔完全代表緊我嘅政治主張,又對我而言乜野政治利益都無,甚至連少少意願聽下我地講法都承諾唔到。咁樣唔係乜野顧全大局,含淚投票,而係徹底地搵鳩我笨柒。一邊搵鳩我笨柒,一邊鬧我係豬,一邊要我投你票,你覺得有無可能?

令到有一班人,明明唔支持本土派嘅政治主張,都未必願意再出黎含淚投票,寧願唔投,投白票,唔想搞到自己咁委屈。

得返最後一個星期,年初一後動搖然後決定投梁嘅人,楊果邊已經錯過左機會勉救,甚至將佢地越推越遠,只係仲淨低一D未決定,或決定唔投嘅少數遊離票。楊岳橋及其支持者,仲唔努力去化解當中嘅矛盾,仲一味去恐嚇呢班人,只係阿崩叫狗,越叫越走。

我而家話比大家聽,我手頭上有一票,而我亦明確話比楊岳橋及其支持者聽,你地D拉票工作,對我一D用都無,無人鍾意日日夜夜比人鬧,淨返一個星期,我期望你地最低限度可以處理下呢個心結。

我真係語重心長咁同楊岳橋及其支持者講,希望你地做到以下幾點,咁或者可以係最後時間,搶到仍然未決定嘅選民(即係我)
  1. 承認初期選舉工程未如人意,就算唔認真道歉,起碼要流露出歉意。表示眾多支持者嘅言論,未必代表楊岳橋或者公民黨自己諗法,做到某程度嘅切割,否則大家覺得你地沆瀣一氣。
  2. 即使不接納本土派的主張,不應視本土派為敵人,唔好開口埋口話人係鬼,話人收共產黨錢。講多次,無人鍾意無啦啦比人鬧,無啦啦比人屈。
  3. 保留同本土派嘅合作空間,拉攏仍然動搖嘅人,佢地或者都叫比較支持本土思想,但又無行到咁前。完全同本土派切割,係將呢堆人趕埋過去。
  4. 發展到呢一刻,已經出現一D聲音,擔心下次正式選舉時,公民黨會收返楊岳橋,而改派更有份量嘅侯選人,即係支持者對公民黨出現動搖。我對公民黨最重要一項建議,班大佬應該呢一刻就衝出黎講,話無論今次選舉咩結果,到下次正式選舉時,一樣會排楊岳橋係名單第一位,以示你地新舊交替嘅決心,以絕觀望。
當然,會有人覺得以上要求好過份,唔係你地嘅意願,會覺得好委屈。咁到我講返一句:「大局為重」,你地仲想贏嘅話,就要含淚犧牲。

2 則留言:

  1. 文章寫得好中肯,激動嘅助選團各派都有,係整個香港社會現象。
    我試過多次勸籲助選人不要爭論,多聆,..... 多接受,多道歉。
    多謝你篇文章,所以左,中,右派都受惠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自選舉活動開始,無端白事比人鬧左好多鑊,谷住度氣先寫出黎。我未有明確意圖投邊一個,但我唔明點拉票拉到咁,好似我欠左佢地咁。

      刪除