警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2018年1月2日 星期二

咩叫嫁畀耶穌呢?


見到藝人張文慈話自己要嫁畀耶穌(張文慈怕醜「出嫁」),又令我諗起近年成日出現一個信仰疑難,教會入面有好多講法,對上搵唔到一個聖經跟據,中間又睇唔到係教會傳統,對落又好唔合常理同邏輯,同時,亦唔見有咩教牧真係拎過上台講,但係信徒就係咁信咁做。知其然,而不知其所以然,莫審其出身本末者也。


所謂嫁比耶穌呢個講法,完全係合乎以上條件。

如果睇聖經,新約有講過教會係基督的新婦,舊約亦多次將神與以色列的關係,比喻做夫婦,最明顯當然係何西亞書,上帝叫何西亞娶淫婦歌蔑,去表達以色列即使背叛上帝,但上帝依舊對佢地不離不棄。但讀者要留意,無論新舊約的婚姻觀,同現今好大差別,以前婚姻係由父母安排,並無現今浪漫之愛,唔係話你想嫁比邊個就 邊個,例如十誡入面:「不可貪戀人的房屋、也不可貪戀人的妻子、僕婢、牛驢、並他一切所有的」,將妻子僕婢、牛驢並列,是屬於丈夫的個人私產。 

所以教會/基督同上帝/以色列的關係只係比喻,講得係比喻,即係話喻體唔係事實,唔能夠將比喻當成事實。即係「一粒麥子不落在地裡死了,仍舊是一粒,若是死了便結出許多子粒來」,唔係叫你將條友活埋係地下。又即係,舊約先知多次話以色列人背德係淫婦,你今日返教會兜口兜面話世人都犯了罪,所以個個女人都係雞,會唔會比人打一身先出得返黎。 

好神奇嘅係,話教會係基督的新婦果位,叫保羅,而保羅呢,就無結過婚,唔知當年有無人同佢講過「你未結婚你唔明架喇~~」

聖經無進一步講到信徒個人本身可以嫁比耶穌,嫁比神,係舊約時代,你話你嫁比上帝做聖母,分分鐘比人拎去用石頭打死。新約講一班信徒係屬神的兒女,又嫁返比耶穌,咪即係亂倫?相反,異教就好多凡人嫁比神的故事,你睇下希臘神話宙斯搞過幾多條女就知。

教會咁高舉「六個一」(一生一世、一男一女、一夫一妻)價值,點解又會接受呢d咁古靈精怪的觀念係教內流傳,而不作勸喻呢?

有人講過,嫁比耶穌呢個講法,好可能同天主教傳統的靈修觀有關,之但係天主教亦有好強勁的獨身觀,一個修女話自己嫁比耶穌,佢呢世又真係唔會再嫁會守獨身。我之前聽過好多姊妹話「同耶穌拍拖」、「嫁比耶穌」,之後又會同凡人拍拖結婚,我有時真係不禁會諗,究竟佢地係咪重婚?之前有無同耶穌離婚先呢,同耶穌離婚有咩手續要搞,你同耶穌結婚,又同第二個係一齊,係咪即係勾佬呢?你估你係孔慈呀。


「嫁咗比佢都可以同你一齊」

就連民間信仰,如果你過契比某一個神明,後來因為其他原因要契另一個,係要有一定手續要做,要搵個師父向先一位神明稟明原委,答應後先可以過契。連民間信仰尚且如此認真,點解教會內會講得咁隨便。 

最後,好明顯啦,「嫁比耶穌」呢種講法,弟兄不宜,難道弟兄要講「我要同耶穌○○」咩。唔好話弟兄不宜,面對住一位姊妹,聲稱話自己「嫁咗比耶穌」,第兄就算有意思都唔敢追啦,勾義嫂喎,仲要撬耶穌牆腳,犯埋十誡,未死過咩。

2 則留言:

  1. 咁多女都要嫁俾穌哥,穌哥咪好唔得閒?

    回覆刪除