警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2020年1月13日 星期一

到底邊個搞散頭家




基督教圈子好鍾意用家黎做比喻教會,咁我而家用返屋企做例子,講下頭家發生緊咩事。
藍絲老豆日日係屋企開住CCTVB新聞做時事評論員,呢個係曱甴,果個係暴徒,白衫係保家衛鄉,警察係止暴制亂,民主派全X部係漢奸。
「黃之鋒想做特首,無可能架,中央唔會比佢做,睇佢個樣都頭尖額窄,無厘貴格,不x之所謂。」
「警察應該一X早開槍啦,X你老母搞咁X耐,搞幾個月收唔到科,班官收咁x多人工都唔知做乜x野。計我話開槍打X死幾千人,睇下仲有咩人敢出黎,毛都未出齊就想同共產黨鬥,戇YXX。」
「白衫人出黎打人有咩問題呀,你唔夠惡就自然比人恰架啦,你手無寸鐵,唔打X你打邊X個。警察收片唔打人,算咩係警察,好多野你唔知,我地就經歷過晒,叫你唔好出黎遊行就唔好出黎啦,老豆點會害你呀。」
「出黎班人個X個都收X咗錢架,打爛玻璃有三萬,放火有五萬,打人有十萬,殺警有二百萬,唔通真係為理想咩,無錢邊X到會有人出黎呀,X你老母。隔離棟個陳太個仔,咪就係咁先夠錢比首期買樓之嘛。」
「X你老母,太子站有死人?你話比我聽邊個國家無殺過人,而家咪死X得少囉,計我話殺X返幾萬人,你班豬X先聽聽話話,搞咁多做乜X呀,又唔係有錢收。」(係呀,佢上一句先話無錢無人出黎架)
「有工你做,有飯你食,個政府邊無X欠過你,X你老味,你地無X用買唔X到樓又關乜X政府事,你反佢做乜X野啫,比人拉咗咩前途都無X晒。」
「計我話,邊個做特首都係一樣,邊個上去你地都反,咁叻你黎做吖。」
「你有本事咪去移民囉,淨係係到嘈有乜X用呀。」
「全部係美國佬背後搞出黎,係你班傻X先以為美國佬有好人,證據?證你老母呀,你唔知咁X多架喇,總之聽我講就無死啦,你老豆出黎行果陣你仲係條精蟲咋。」
「你地唔X夠共產黨鬥架喇,中國而家有咩唔好呀,有得食有得住,民主可以當飯食咩,你比人洗咗腦利用緊你咋。」
「我無讀過書,我唔X知咁多,總之邊個比飯我食就支持邊個。
未成年、未有經濟能力的仔女,面對以上情況,固然只能夠噤聲噁忍,就算你有經濟能力,甚至父母已經退休靠你養,唔通你又有本事叫到佢忍下口,改變佢立場,甚至趕佢出街咩,調轉比人趕出街,搞到輕生就有。
個情況到最後,避免家嘈屋閉,繼而動武,釀成血案,只有黃絲仔女頂唔順搬走或者比人趕走,即使搬走咗,甚至係比人趕走,仲要忍受好多三姑六婆的閑言閑語:「始終都係一家人,有咩咪唔啱講到啱,做咩要搬出去住喎,咁樣搞散頭家值得咩。你聽我講,搬返去住啦,出面租又貴,低聲下氣同老豆道句歉認錯,兩父子有咩隔夜仇,唔通要老豆同你認錯咩,佢年紀都唔細啦,仲有幾多年要忍呀。呢個世界有咩人會關心你丫,咪又係得親人,你諗下咁樣值唔值得。過一排,下咗啖氣,咪乜事都無囉。」
無人理中間發生過咩事,總之你搬出去,就係你唔啱。
以上你以為我作,全部係我親身經歷,相信亦係好多人呢半年黎每日嘅經歷。勸又勸過,嘈又嘈過,交都幾乎打過,電視差D比我扑爛埋,咁老豆把口係唔收咁點呢。惟一能夠做,只係夜D收工,寧願係街遊,或者坐屋企樓下坐到佢訓咗,或者過埋晚間新聞先返屋企。真係要早返時,未入門口帶定對隔音耳塞,避得就避,另一邊搵屋搬。
其實邊個先係搞散頭家嘅元凶?
咁一定係林鄭月娥啦!
教會普遍情況一樣,黃色信徒出走嘅情況,遠比藍色信徒多。至於點解,無論筆者定百川上的同道,均指出過香港嘅堂會普遍偏藍,或持某種所謂政治中立、政教分離,而呢種政治中立、政教分離,又通常係與偏黃支持民主嘅政治主場分保持距離。親建制嘅政治立場係堂會中較少受到打壓,甚至有唔少牧者,完全被統戰染紅,一樣可以係講台上大放厥詞。由於佢地嘅江湖地位,成個香港基督教根本無人敢說三道四。係得D唔係圈子入面嘅蝦毛夠膽指名道姓鬧呢D敗類。
教會強項係指出最終極目標同聖經原則,但好多時有意無意地忽略現實處境,同埋無提供到達到終極目標嘅有效方法,有時更加雙手一攤,說世上沒有完美嘅教會。鬼唔知分色牧養唔理想咩,鬼唔知教會合一係要尊重唔同聲音、彼此接納、互相包容;鬼唔知大家互為肢體唔可以話割就割咩。
But how?
雙方衝突,有一方不願和解,輔導學有無講過要點做架。你叫我企係對方立場去諗,著對方對鞋,但我真係諗到痴線都諗唔到,點解有人認同及支持謀殺同強姦示威者喎,我唔係無試過,我盡晒力喎。
過去呢幾年我諗好多人睇到個現象係,教會為保持合一,根本不介意D佢地認為唔合一嘅人離開,主動勸,甚至係趕佢地走,咁邊D人合一,邊D人破壞合一呢。我相信唔少人聽類似以下呢番說話:「如果呢到唔適合你,你可以去搵過間適合你嘅教會,如果搵得到,我都會為你感恩架。」弦外之音,大家明嘅。
呢個明顯係paradox of tolerance,我包容埋個唔包容嘅,最後大家變成唔包容。係合一嘅教導下,要同埋某D藍絲牧者執事合一,體諒對方嘅難處,包容埋佢地趕人走嘅惡行,咁結果另一邊實會離開囉。
咁邊個先係分裂教會的元凶?
一定係魔鬼撒旦啦!
合一的定義由邊個決定,當然係由掌握權力同話語權的人決定,係愛割蓆的福音派系列中講到,呢樣野甚至係無關政見,無關近年嘅政治爭拗,福音派教會多年來一向如此,少少事就割蓆。少至決定團契內容,大至教會買樓擴堂,信徒經常遇到呢D問題。只不過由雨傘運動開始,再經歷反送中事件,幾年來出走嘅信徒,累積到超過critical mass後,分色牧養及黃色堂會漸成可能,只是水到渠成。
是教會分裂了,分色牧養才出現,還是分色牧養分裂了教會,這問題不難答吧。
鬧完咁耐,又去到提供解決方法嘅時候,要解決分色牧養一D都唔難,因為教會一早就有晒答案。
1. 教會是由罪人組成。
2. 沒有完美的教會。
3. 要仰望神,不要仰望人,因為人總叫人失望。
4. 如果不是神的心意,他們不會成功。
5. 教會是基督的身體,正如手不能攻擊腳,其他人不應攻擊黃色教會。
6. 無論真心定假意,黃色定藍色,只要傳到福音我地就要喜樂。

1 則留言:

  1. 我去睇過其他所謂福音派既教會,根本就係一X樣!咁不如停下唔好返教會啦... 初初真係唔習慣,星期六日完全唔知搞乜好,但慢慢最終諗通左,呢個根本就係信仰本身既問題。只要唔再返教會,以前每星期見面互相問好既朋友,似乎就再同你一 d關係都冇,咁所謂既友誼到底有幾成真呢?到底大家信緊乜?就係信緊一套只說不做既謊言?

    龍井樹

    回覆刪除