警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年8月13日 星期四

令人好攰的教會


睇返啱啱公佈嘅核數報告,教會儲備,今時今日已經累積到三千幾萬,保留一千萬做流動資金,仲有兩千萬就放左係到。好早年前,我已經不斷呼籲教會執事,係咪應該更有效地運用資產,或者做返一D相對穩健的投資,而唔係淨做港幣定價蝕通脹,而每一次對方都係答我:「蝕咗咁點算呀!」

我心諗:「喂呀,咁你而家咪蝕緊囉~~~」

其實唔係好明,我奉獻比教會,教會只係將D錢放係銀行,點解就等於積財寶於天上,而同樣我放係銀行就唔當係呢,兩者有乜分別先?

所以早幾年政府推出ibond時,我就停左十一奉獻,嚴格黎講我無停,我只係將錢拎左去買ibond,將舊錢保值後先奉獻,總好過眼白白睇住蝕。又無規定十一奉獻要月供,我儲埋三年一次過比唔得咩!就好似細個阿媽hold起晒你D利是錢,怕你亂用,等大個先比返你。(不過,通常都係比阿媽落左格。)

其實我自己都無左件事,教會點用錢真係唔到我呢D盲毛去插手。到今年年頭開會友大會,要通過財政預算案,而教會的會友大會又好特別,可以放低張授權信投贊成票,唔駛真人出席,所以各堂崇拜有千三人出席,但會友大會扣除執事同傳道人之外,出席會友通常都唔過二十人。

到問答環節,我多口問句話會唔會有更好嘅投資選擇,先發現,原來執事去年係無公開咨詢下,將部份儲備轉左做人民幣定價。雖然執事有話過佢地曾經問過一D從事投資相關專業嘅會友意見,但點解咁改變儲備投資咁大件事,唔駛向會友交待?口風都無漏過出黎?咁即係拎去做津巴布韋定期都得架啦!我當場嬲到唔識出聲,亦無追問佢地拎左幾多錢去做人仔定期。

我咁唔識投資都知,過去買人仔除左利息高,仲係貪佢有升值能力,但兩者近年都頗成疑問,人行為刺激經濟已經減過息,亦有貶值壓力刺激出口,呢個時候仲持有人仔唔係一個明智決定。結果呢下就出事,中央突然暴力貶值,執筆時加埋已經跌左5-6%。執事會有無任何機制處理風險?跌到邊一個位,減息減到去邊會離場?我深信以執事們諸般嘅智慧,事前應該無討論過,佢地對神(黨)好有信心,人仔係唔會跌嘅。

我睇返今年教會核數報告,去年利息收入有45萬,比對上一年19萬大幅升超過一倍。以二千萬儲備黎計,即係大約拎左一千萬去買人仔,一千萬做港元定期,呢幾日人仔貶值,賬面差唔多就蝕左五十個,倒蝕利息收入。

咁,呢件事,相信我唔講,執事唔講,亦無咩人會出席會友大會,更加無人神心到拎份核數報告黎睇,估計都係不了了之,暗啞底無左件事。

唔係話要去追究執事,要有人人頭落地,而係改動儲備用途咁大件事,事前點解唔拎出黎比大家知,比大家討論呢,然後集體做決定,到日後有乜問題都好,唔多唔少大家都知情而願意負上一定責任。而家咁樣做,賺左又無人知,蝕左呢,哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈!

沒有留言:

張貼留言