警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年12月2日 星期三

打機信耶穌?!



睇到呢段消息,又係「起初嚇一跳,然後得啖笑」。


首先,去了遊戲公司的網頁,發現Stained Glass只不過係類Candy crush遊戲,了無新意。第二,呢種game都玩到有成萬六人信耶穌咁勁?個數字點黎架呢?

經過我花左半個lunch嘅追查,原來係咁。

gameBilly Graham(葛理翰)合作,會將玩家由隻game帶去一個網絡宣教事工的入口網站(which can lead gamers to a personal relationship with Christ through its online Search for Jesus ministry),我估計即係玩家最憎嘅popup廣告….....

個網址係到:http://peacewithgod.net/

咁上面就有四個問題,亦係典型的傳福音套路:

God loves you and has a plan for you! (神愛你並對你有一個獨特計劃。)
Man is sinful and separated from God. (人因罪與神隔開。)
God sent His Son to die for your sins! (神派祂的兒子,為你的罪而死。)
Would you like to receive God’s forgiveness? (你願意接受神的饒恕嗎?)

咁最下面就有段禱文同Yes or No比人揀。


Well,咁大家都知果萬六人點黎,你篤左Yes,恭喜你,你信左耶穌喇!不過有打過下機都明,果萬六入面,我絕對相信起碼有一萬三千人係無睇過D字就當廣告篤走咗……

最後,要兜一野,係Billy Graham個網上面,佢有講明只係「with over 15,000 digital decisions recorded」,即係只計click rate,無認真當人信左耶穌,只係記者寫成咁@@

1 則留言:

  1. Thanks for the clarification. I am confused when first reading that article in Christian Times too!

    回覆刪除