警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2014年9月12日 星期五

感恩,挑戰

是咁的,曾經有一個傳道人同我講,FB係一個公開嘅地方,發表意見時要考慮受眾嘅想法,以免引起別人困惑,教會術語叫絆倒別人,我,銘記於心。


我估計,近排好多參與「感恩tag」嘅基基,睇黎係從來沒有考慮過身邊非基朋友嘅感受,佢地無信仰背景,亦唔見得會嘗試理解你地做緊乜/諗緊乜,只係每日打開FB,就發現比人洗版,覺得好向左走向右走煩。

以下是我聽過嘅回應:

「乜都感恩一餐」

「真係好傻的嗎? 」

「點解唔係多謝幫過你嘅人,而走去多謝上帝」

稍前已經有人攢文講過,大部份的感恩事項,其實同一般世人所追求嘅價值並無二致,都係感謝主我有個好丈夫/太太/男友/女友/朋友/家庭/工作/學業/教會,供甩層樓,有仔有女,有個富爸爸,直到永遠,阿們。即係話,我今日走去tag一個非基嘅話,佢都可以up足五日,而你係唔會察覺到大家有乜分別。

 (http://nocrab.wordpress.com/2014/09/08/thanksgiving-challenge-for-what/)

我唔係話「感謝主我有個好丈夫/太太/男友/女友/朋友/家庭/工作/學業/教會直到永遠,供甩層樓,有仔有女,有個富爸爸,直到永遠,阿們」有錯,不過,最起碼,約略解釋下你點解咁做,比D唔知情人士理解一下你嘅信仰,我又唔信你成個FB淨係得基基。

或者,如果你真係好感謝以上呢堆野,我鼓勵你兜口兜面同佢地講。即係好似咁,你有日放工好攰,上到巴士發現竟然有位,當你感謝完上帝賜座之後,落車時不如同個巴士司機衷心咁講句「唔該晒,幸苦你渣左成日巴士黎接我,今日仲要有位坐」,甚至寫封感謝信去巴士公司表揚佢地,我相信對方更加理解你嘅感恩之情,更加能感動人。比人明白,呢份感恩係源自神。

最後,我都應下境講件感恩事項:「我感恩身邊朋友個個都好熟悉我性格,無人夠膽tag我。」



沒有留言:

張貼留言