警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年7月6日 星期一

真係要搞單身活動,有乜好搞? (教會單身事工系列三十四)



其實教會係單身事工呢方面應該做D咩呢,我真係無一個好全面、好有方向嘅答案,呢個問題係教會可能積習咗十幾二十年以上,我話有辦法你都唔好信我啦,係咪。不過一D技術問題,我係有D諗法。


第一,無媒不成。

如果有睇過一D報導,或者睇過一D訪問,街外果D配對服務,男男女女一堆人入面,係一定會放一兩件媒入去,幫手搞氣氛。例如,見到個男仔坐埋一唔出聲,個媒就過去同講,不如一齊過去同D女仔傾下偈,另一個媒又可能主動帶D女仔過去吹水,keep住大家互動。或者有D更加係放一兩個條件好好嘅男仔同女仔落黎,引發大家想像,「就算我追佢唔到,搵個次好都得掛。」有時個心門一打開左,自然比較願意接納其他人。

簡單黎講,呢個就係鯰魚效應。

以下呢段直接抄維基,廢事打:


在挪威,鮮活的沙丁魚比速凍的要貴好幾倍。有說,在當地長期以來只有一艘漁船能做到將鮮活的沙丁魚帶上岸。而箇中祕訣,只有船長一人知,且始終沒透露半句。他離世後,漁民在他的漁獲盛器中發現一條鯰魚東游西竄,沙丁魚為閃避它而改變其一貫的惰性,不停游動,以求保命,終得以存活下來。

教會係唔可以期望一班溝唔到女/無仔溝嘅人,放埋一齊就可以自然互動,挖掘話題,得,佢地就唔駛黎呢D活動啦。

第二,正常社交活動

每次去講呢D話題,話點搞單身事工活動,最常遇到拒絕嘅原因,就係怕活動有標籤,咁大家又會自自然然咁諗埋一邊,以為唔寫明叫教會單身事工就得,但搞個興趣小組,就只係邀請班單男獨女去,盲都睇到你做乜啦,唔好再係咁好無。

所謂正常社交活動,即係一般人都會做果D,例如食飯啦、睇戲啦、飲野啦、吹水啦,而坊間亦都有好多不同選擇,乜野燒玻璃、整陶瓷、鑿戒指、整皮具等等,都係好有益身心。而去返第一點,麻煩用返果堆媒,唔好搞到件事咁煞有介事,搞到成個教會事工咁,又公開報名,又崇拜宣傳。大家平常會點約人睇戲嘅話,麻煩用返果D做法,打電話又好,whatsapp又好,唔好又比我見到有人係團契傳張報名表問邊個去睇戲,ok?

咁耐唔耐都可以搞下D戶外活動,但真係睇下班受眾嘅接受能力,大家都四肢不勤就無謂book羽毛球場比大家打啦,執波多過打。例如行山咁,我對教會行山活動實在有太多陰影,有時間開篇專文黎講,一搞行山傳道人就會搵個行山專家黎帶隊,睇落就成個Bear Grylls咁款,問題係,响佢地呢D專家心目中,所謂三粒星難度,同我呢款草民心目中三粒星難度,係有好大分別。佢所謂三粒星可能已經要鑽木取火,辨識有毒植物同嘗試打野豬做晚餐,而我三粒星只不過係山入面D平路行幾個鐘就返黎。

有時候又會西左去另一邊極端,怕大家辛苦,結果就山長水遠搭成個幾鐘頭車去到一個荒山野嶺,行三十分鐘去到一個空地咁,就叫大家玩集體遊戲................我估大家明我想講乜。

呢D活動背後唔係話真係咩用黎撮合大家,而係比大家有機會保持與人嘅互動同埋接觸,尤其對我地呢款資深單身信徒,身邊D人結晒婚,社交圈子無可避免地收窄,要適當地幫佢地維持一個正常嘅社交圈子,有無下文就睇緣份啦,呢D野好多時都係friend搭friend搭friend架啦。

第三,旅行

老老實實,我真係諗唔到有邊招,比去旅行更容易同更快清楚一個人真實嘅性格,唔少好朋友去完都會鬧翻,情侶去完都會分手。去到外地,個人比較放鬆,再係密集式嘅相處下,係好容易流露出自己真性情,好過搞乜去探老人院,服侍弱智人士中心,去勞教中心搞活動。與其再搞乜野single camp,大家都去到職青,甚至職中,甚至職老,不如索性搞個短線旅行,無論吸引力同樂趣都大D。都係果句,唔好係崇拜宣傳,用返D媒黎做聯絡人。

得,我明,男女唔好同房丫嘛,得,無問題,但佢地唔同房走左去後樓梯我管唔到呀。

2 則留言:

  1. 哈哈,路過見到此文章
    好贊同你講[响佢地呢D專家心目中,所謂三粒星難度,同我呢款草民心目中三粒星難度,係有好大分別。]
    無意中見到你寫呢d單身文,覺得好有同感,所以特別留個言��
    期待你繼續寫!

    回覆刪除