警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2019年12月1日 星期日

《好男人性戰實錄》讀後感之三之男女大不同

兩位作者Stoeker同Arterburn的經歷,基本就係浪子回頭金不換,七擒七縱七色狼,滾紅滾綠滾天光,滾到條女大埋肚墮胎,返教會見下輔導認下罪,又係一條好漢,仲可以溝姊妹,娶處女。佢地過去所犯的罪,對佢地日後幾乎係毫無影響咁,呢D經歷甚至會成為佢地嘅屬靈資產,日後四出講見證、出書、開機構。

呢種情況,又同教會一向好強調的犯罪會有好嚴重的後果,特別係四不一沒有之不可發生婚前性行為,係教會的教導入面,幾乎講到只要你婚前失貞,會抱憾終身,影響日後同異性相處,甚至影響埋婚姻同婚後性生活,男不舉,女冷感,整個人生毀了無得返轉頭,但睇落兩位作者的生命,好似全無影響咁,而且仲過得相當唔錯,比一般人仲要好,好歹當日大衛犯完姦淫都死咗個仔吖。
除咗感謝耶穌偉大的救恩外,似乎無乜人為意兩者的處理上有矛盾。
當然,更大矛盾係對男女相方的處理好唔同,教會亦一樣adapt俗世的觀念。
A guy is like a key, and a girl is like a lock. A key that opens many locks is a master key, yet a lock that is opened by many keys is a shitty lock. 
(男人似匙,女人似把鎖。一條開到好多把鎖嘅鎖匙係一把萬能匙,一把鎖比好多條匙開得到,只係把爛鎖。)
有一次我係教會聽D戀愛講座,唔知點解,教會搞D戀愛講座,通常花超過一半時間叫人避免有婚前行為,而且集中講姊妹如何後悔,抱憾終身。去到Q&A時段,我幾乎忍唔住想問:「有無弟兄係同姊妹發生完關係之後,事後會感到好後悔,最後搞到要見輔導呢,定係覺得爽完,悶聲發大財呢。」
如果故事調轉,係女方荒淫無道,後宮三千,酒池肉林,羊車召幸,即使最終悔改信主,佢絕對唔會得到男方一樣的待遇,係教會流傳的故事中,佢通常只有幾個後果:趙完鬆、有咗、墮胎、中招。
最常見係話比人搞大個肚,而且仲要好似常威咁,而對方唔認數趙完鬆。教會同CCTVB啲劇一樣,係處身於一個避孕不存在的世界入面,有性行為=懷孕。不過好奇怪係,性行為=懷孕只限於性前性行為,大把信徒結完婚之後想要小朋友,祈禱多年無著落。

咁比人搞大個肚,如果打算生落黎,A. 做未婚媽媽。B. 交比機構等人領養,兩者都令到女方一生前途盡此毀。
如果唔想生落黎,咁唯有上深圳,但唔知係咪國家的醫療技術比較差, 總之係教會流傳的故仔中,女性墮胎,係一定會搞到佢地日後陀唔到B,墮胎等同不育,同咸酸菜炒牛歡喜一樣係定理。
最後,咁好彩無比人搞大個肚,亦一定會染上嚴重的性病,而又一定會影響到佢日後不育。十幾廿年聽聽埋埋咁多見證,真係無乜聽過男方會患上性病,日後搞到性無能陽痿早洩同對女性無晒信心之類,點解男人免疫力會特別強。
總之,調轉如果係女性年青時放浪形骸,佢收場一定唔會好,有咁慘得咁慘。教會講女仔婚前失貞的故仔,起碼有一半係咁鋪排:破處=有咗=墮胎=不育,從此對婚姻戀愛以及男人失晒信心,孤獨終老,養貓一生。
而婚前失貞的女人,最終的救贖,只有結婚。佢地結得成婚,除咗唔可以係教堂行禮,同埋少咗D傳道人人黎飲之外,教會又真係唔會點追究,仲有好多人抬大小兒子的比喻同比人捉姦嘅淫婦出嚟護航。難怪有人會揶揄基督教係婚姻教,只要你結到婚,萬事好辦。
咁當然,最後我要兜返一句,我係唔支持婚前性為,因為犯罪的後果可大可少,睇下而家香港。

1 則留言:

  1. 幫朋友留言:

    十幾廿年聽聽埋埋咁多見證,真係無乜聽過男方會患上性病,日後搞到性無能陽痿早洩同對女性無晒信心之類,點解男人免疫力會特別強。

    Exactly, unfair, isn't it?
    I understand that IF there is no "cheap/stupid female" on earth, WHO ELSE can provide free sex to male before marriage?

    But not every female is well-equipped with this "no sex before marriage" concept since young. And plus, cannot rule out the fact that there are many sluts on earth.

    回覆刪除