警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2017年10月12日 星期四

Achievement unlock,終於比新約釋經界權威、希臘文專家block咗。



Achievement unlock,終於比新約釋經界權威、希臘文專家block咗。


既然block咗睇唔到,正所謂無眼屎乾淨盲,都唔爭在講埋。
關於釋經界權威希臘文專家嘅故事,我假假地算係個受害人,究竟佢當日為咩事糾黨bully我呢個無名小輩,實在無法查證。不過有關光頭黨的手法,過去一兩年耳聞目睹,幾乎如出一轍。就係佢地好鐘意用FB message係背後講人壞話,面對公眾就好似佢地對顏色神學咁,義正辭嚴,滿口術語,下下話自己係呢方面權威,你聽唔明係你道行未夠,廢事同你傾,叫你返去讀多幾本書先。唔知情仲以為佢地係護教先鋒,只為因為太愛教會而言辭過激。

而且呢種私下講壞話嘅做法,我相信正係佢收靚嘅手法黎,無啦啦有個教會紅人、學術權威、新約希臘文專家、神學院教授同你FB私訊喎,對好多平凡人黎講真係受寵若驚,佢仲推心置腹咁同你傾偈,唔介意比你知佢對其他人嘅諗法,即係不經意咁講下人壞話,如果你份人唔夠剛正獨立,仲唔飄飄然,梗係加埋把口一齊講啦,難免係當中奉承幾句。咁就姣婆遇著脂粉客,各取所需,一拍即合,你需要權威嘅認同,提升自己嘅虛榮,佢需要簇擁嘅快感,人前人後受到恭維,慢慢咁,自然形成一個犯罪團夥,互相餵養。背後心態我都唔多明,自己叻就話啫,攀龍附鳳,有咩成就可言,識得幾個博士做FB frd可以叼到光咩?要一班攀龍附鳳嘅人圍爐,又有幾人中龍鳳?

佢地估唔到,呢個世界仲有好多正直善良嘅人,唔會同流合污,堅持耶穌嘅教訓,對背後講人壞話呢D行為保持距離。過去一兩年,已經有三個人走過黎同我講,光頭黨係背後講我壞話,有人仲提供cap圖證明,一個咁講可以唔信,兩個咁講難免有D懷疑,三個人係唔同圈子不約而同咁話佢地係背後放風毀人清譽,眾口鑠金,好難唔到人唔信。

不過講釋經同希臘文(加埋背後講人壞話)佢就係權威,網絡罵戰呢D野,佢識條鐵咩,以我流連網上嘅經驗,網絡罵戰大大話話打過幾百場,肯定權威過佢多多聲啦。

從來block人、刪post呢D行為,係網絡世界視之為下三流手段,一個cap圖就無得走啦,更加無私顯見私。我成日都話,網絡上而家最大嘅危機,唔係青少年沉迷網絡讀書唔成,而係因為智能手機出現,大大減低上網嘅難度,真正達成Information At Your Fingertips,令到一眾中老年人湧入網絡,證明自己仲得,仲可以學習新事物,所以先有長輩圖出現,同成日收到D偽科學健康資訊,仲怪你點解唔幫佢廣傳。呢班人又唔似班後生,浸淫網絡世界好耐,熟知各種潛規則,反而嘗試將自己嘅社會經驗同地位,強加係網絡世界之上。

由於網上世界,大家只會睇到你嘅留言,所以亦只能依你嘅留言去判斷你為人,無論現實世界有幾咁勁揪,上到網都係一個nobody,要依靠自己嘅實力,言論有無道理,捱過一波又一波嘅罵戰,先會形成到自己嘅權威做KOL。我就真係未見過有人係靠block人同刪post去營造到公信力,以而家呢個發展,佢條block list分分鐘仲長過佢條frd list,最多咪只能做到block人界KOL,真係要出黎指點江山令人心悅誠服仲差好遠。

所以我成日話,教會嘅教牧同工,真係去高登/連登呢D人流極多嘅討論區,開返個account,睇下人地係點鬧交,又留下言嘗試比公眾驗證一下自己嘅言論,究竟可唔可以說服到人,學下保羅當日係雅典街頭天天同人辯道,試下講講下整句「我係呢方面權威專家,我講就係啱,你講就係錯」,咪睇下大家有乜反應。圍埋係自己小圈子,養一堆人幫自己打飛機,block呢個block果個,背後講呢個講果個壞話,卻又意圖一統江湖做武林盟主,比你好打到好似東方不敗又點,江湖上只覺得你係一個男不男、女不女嘅閹人。

而家勸佢迷途知返,我諗已經無乜用,近日發展,光頭黨已經越黎越似一個cult,以光頭教主做核心,佢講野無人夠膽質疑,一有疑問就踢你出圈子外,比幫眾恥笑攻擊,不斷block人加埋FB個演算法,只會聽到自己喜歡聽嘅野,身邊又只係淨底一班人崇拜佢,非黑即白,非友即敵。越批評佢地,佢地越覺得自己係為義受逼迫,受到人攻擊。任何善意嘅勸喻,只會比佢拉入無窮無盡的神學辯論當中,然後又再踩低你唔夠佢叻,唔識原文。但係,從來無人質疑佢學術能力,而家大家係懷疑佢「神學高深,人格卑劣」,唔駛讀返幾個學位先知人格有問題掛。

係教會歷史上,呢一類群體,由魅力型領袖領導,當中靠朋黨式管治,非友即敵,外面個個都想我死,人地所講全部都係大話、係謠言,唯我獨尊,一個唔該真係變成異端時有所聞,希望我唔好口臭講中。

大家記得要為佢地代禱,祈望聖靈親自出手提醒佢。

2 則留言:

  1. 其實我並不知文中所指為誰, 不過此等人在華人教會數量之多難以估計, 尤其以高壓迫人"順服" 者眾...

    回覆刪除
    回覆
    1. 此事
      https://sites.google.com/view/hytrmnndhgdgh

      刪除