警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2014年4月18日 星期五

耶穌受審--後現代社團篇

改自約翰福音19:1-24
於是,彼拉多叫人就捉左耶穌去扎棍。

班古惑仔用鐵絲整左頂皇冠,笠落佢個頭到,又整件披比佢,就係佢面前,話:「長命百歲呀,社團阿公。」然 後就扯佢兩巴。彼拉多出黎對住班社團人士講:「睇X住呀,我帶佢出黎比你地望下,比你地知我就查唔到佢有乜景轟。」耶穌行過黎,載住個笠,披住件披。彼拉 多就講:「擘大對眼睇清楚,就係呢條友。」坐館同紅棍一見佢,就大聲話:「家法侍候!家法侍候!」彼拉多對佢地講:「你地家法侍候係你o既事,我乜X野都 查唔到。」坐館班人就話:「刁那媽,我地自己有家規,佢呢鑊死X硬,佢夠薑話自己係阿公頭馬,食屎啦。」

彼拉多聽到,即刻拗晒底,返入間館,對耶穌講:「喂,靚仔你邊瓣架。」耶穌唔X騷佢。於是彼拉多又開聲:「你唔撚出聲就得架喇而家,你知唔知我可以話事放左 你,又可以叫人隊冧你。」耶穌答佢:「講呢D,唔係阿公睇你頭,你郁到我一條毛?邊個篤我出黎佢第日就受硬。」彼拉多其實想放左耶穌,但班社團人士話: 「你夠膽放左佢,你就唔係凱撒哥自己人,邊個自己楝支旗出黎就係二五仔。」

彼拉多聽完之後,就 的左耶穌出黎,到左一個地方,叫「D地磚好X靚果到」,圍內人叫厄巴大,就係果到開壇。果日,就係社團節慶前一日,大約正午。彼拉多對班社團人士講,「比 你地睇,呢個就係阿公。」佢地就大叫:「隊lum佢啦,仲講,一於執行家法。」彼拉多話:「係咪真係要搞鳩呢件阿公先。」坐館話:「除左凱撒哥,我無第二 個阿公。」於是就交左耶穌比佢地家法侍候。

佢地就夾左耶穌出去,耶穌揹埋架生出去,到左一個地方叫「骷髗地」,班古惑仔叫果到各各他。佢地就係果到對耶穌執行家法,仲有兩條茂利一同受靶,一個左邊一個右邊,耶穌係中間。彼拉多又寫左個牌,上面寫 住:「社團阿公,拿撒勒耶穌。」有好多社團份子都睇到塊牌,因為耶穌受靶的地方近旺區,而且塊牌係用繁體、簡體、英文寫成。社團坐館就同彼拉多講,「咪X 寫『社團阿公』好喎,要寫就寫『佢話自己係社團阿公』。」彼拉多答:「寫X左就寫X左。」班古惑仔家法侍候完耶穌,將佢D衫褲鞋襪分左四份,一人一份。佢 地又除左耶穌條kevin kline,條底橫就一件過。佢地就話:「不如猜包揼分左佢。」

佢地就講:「撕爛左無X用個喎,不如搓包剪揼,贏左就拎左去啦。」

沒有留言:

張貼留言