警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2016年12月11日 星期日

輸唔緊要,唔知自己輸咩就好大鑊


話左,台灣就算拉到去公投,教會呢邊都毫無勝算。之前有兩萬人去圍立法院聯署公投,香港呢邊果堆乜乜逆向時報,乜大聯盟,乜關注組,乜乜關注組大聯盟同大聯盟關注組起勢咁報,以為可以顯示實力,教會不可欺。之後12月3日全台反同婚活動,全台約17-20萬人出黎遊行,係教會界入面唔少人瘋傳,以為台灣有救,我已經非常不以為然,教會仲以為係同性婚姻一事代表到大多數,實在太傻太天真,人地今次一個凱道晒你冷。


我再講一次,教會唔好再迷信自己咩代表「沉默的大多數」,沉唔沉默加埋教會反同呢邊都係少數,果套講左十幾二十年的同運陰謀論社會上無人會buy,明光社D書,除教徒之外有咩人會買,所謂「可以說服到大眾的公眾理由」亦只係自欺欺人,真係說服到,今時今日就唔會咁多人支持對家。本來呢個只係一個好簡單的邏輯,你說服到大眾支持你,你就係多數;發覺自己呢邊唔夠人多,就係自己講法說服唔到人。做唔做到大多數亦不嬲唔係教會著重點,而係堅守真道,活出信仰。


除左係新教呢邊,你試過係邊個團體到聽過呢種陰謀論?連天主教反同性婚,都唔係咁攪法去抹黑對方,話要同摩天輪結婚。因為呢套陰謀論同大眾自己親身經歷有差,你越宣傳,社會公眾越反感,教會呢邊支持度越低。

係唔願意接受真相的情況下,教會面對矛盾的講法,開始出現認知失調,我地係社會大多數,但我又無法說服社會大多數黎支持我,反而支持對方,遊行示威人數又唔夠人地多,背後一定有其他的理由,我地咁正義,一定唔會係我地錯。惟有自己創造現實黎說服自己點解會出現呢種現象,所以就出現著名的同運陰謀說:同運背後有好有大陰謀,好多詭計,佢地掌握晒社會上各個關鍵位置,滲透晒大學/政府/媒體/跨國企業,黎推動自己議程,仲勁過Dan Brown筆下光明會同共濟會加埋,比佢地成功之後亂倫、孌童、人獸、多人婚姻合法化,你個仔係幼稚園有人會教佢肛交,呢個世界會人類滅絕冚球鏟。大家千祈唔好比佢地誤導,我地先係忠架。


係呢個同運陰謀論影響下,出現兩個後果,第一頭先寫完,就係呢套講法同社會大眾經驗不符,無說服力,你越講大家越反感,覺得教會痴鳩撚柒線,即係你話黃耀明、何韻詩其實係隸屬一個全球性的同志平樣祕密會社,會員仲有美國總統同蔡英文,同加埋Apple CEO Tim Cook,呢個組織勁過共濟會,二三十年間就控制晒全球,意圖推動平權運動流治全世界,將人類推向罪惡深淵,大家會點睇?我要聽陰謀論我去聽雲海啦!而家教會就做緊類似野。

其二,因為覺得對方好多陰謀詭計,結果就成日疑神疑鬼,少少事就大炮打烏蠅,衝晒出黎,事事扯到去同運陰謀論之上。對方未必真係支持同運動,只係有少少辣得到,教會即唔放過任何機會盡全力去反撲。再加上教會認為同運打茅波,佔據社會少會關鍵位置黎推動同運議程,所以反映係下層信徒上,覺得對方不擇手段時,我地亦唔需要對佢地客氣,否則我下一代就比人屌屎忽,結果為反同乜都做得出,人身攻擊,強辭奪理,抵譭抹黑,甚至肢體衝突,總之我地要贏,維護世界和平少少犧牲在所不惜。我想問,基督教信仰係咁架咩?

因為咁,好多人係因為教會態度轉移去支持對方,佢地未必知道同運係乜,性解放係乜,同性婚姻對社會有乜影響,但教會惡形惡相歪理說盡,人性係鋤強扶弱,佢地就自覺有責任去對付教會,令教會唔好過,以免教會勢力坐大。而家出現的情況,教會越打壓,同運就越易贏得社會大眾支持同同情,情況有如第一世紀基督徒被逼迫一樣,越多逼迫發展越快,越多人睇到佢地受盡壓逼都唔放棄自己所堅持,反過來感動到好多人。

台灣教會係反同婚之事上敗象已呈,回天乏力,實在有乃一眾基督徒的努力,再唔痛定思痛,檢討自己,輸唔係一場同運之爭,而係輸掉整個教會的見證。輸唔緊要,勝敗乃兵家常事,但若果連自己輸D咩都唔知,想贏返就好難。

沒有留言:

張貼留言