警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2017年11月1日 星期三

面對教會反對萬聖節,只需要問一個問題

以部份人的講法計,扮耶穌等於交鬼


我真係唔太在乎有信徒反對慶祝萬聖節,你有你領受,我有我自由,正如我唔會反對一個穆斯林唔食豬肉,然後不斷同佢講豬肉幾好味,幾有營養。因為我知呢D叫信仰,而信仰係有好個人的一面,唔一定可以用理性解釋。

但好死唔死,好多信徒認為,即使唔講信仰、唔用聖經、唔用教會傳統,我地都可以用公共理性去說服其他人,基督教論理觀係比較優勝,值得社會採納。呢樣野,應該歸功於關啟文。 

個問題在於,教會反對一樣野,通常係先有立場,然後去搵理由,再妖魔化件事,提出好多陳義極高嘅原則,左一句上帝不喜悅,右一句聖經係咁寫,前一句話會鬼上身,後一句問你係咪基督徒黎架。但呢一堆原則,只係適用於反對果件事之上,不能夠伸延接近嘅事物上,形成雙種標準。例如以來源去攻擊萬聖節,但當有人提出聖誕節一樣有異教根源,係咪要同時間反對埋,佢地會即時hang機唔識回應,一係話我地而家討論緊萬聖節,唔係講聖誕節,所以唔關聖誕節事。

無他,因為果堆理由,只係堆砌出黎,佢地從來無深入去思考究竟合唔合理,適用範圍應該有幾大,點樣處理例外情況。正如唔Q邊個牧師話扮鬼等於交鬼,首先,可以去翻查一下聖經,有無記載過鬼係咩樣?只有講過被鬼附的人係點。現時魔鬼嘅典型形象,其實是取材自希臘神話中半人半羊的PAN。我曾經上過李錦彬牧師的《從聖經中辨別諸靈》,係聖經中,鬼係屬於靈界,無形無相,無人講得出鬼係咩樣。所以根據聖經,人係唔可以扮到鬼,只是扮演到創作出黎,經過藝術加工嘅形象。

或者真係去下D party就知,真係會扮鬼嘅人,係少之又少,只係一個cosplay大會,唔少人甚至會扮成耶穌添。扮耶穌會鬼上身呀,咁教會又叫人效法耶穌,點呀,果D Comic com 咁點呀,去完個個比鬼責呀。好多時D福音話劇都會有人扮魔鬼添啦,又點計數?

更大鑊係,佢地經常拎住呢堆「理由」,走出黎嘗試說服其他人接受同支持,對住信徒仲好少少,你仲聽得明佢講乜,大家同為肢體會留幾分薄面。對住非信徒呢,人地又點會咁客氣,當然比人抽到變人乾。而當其他人駁斥呢班基督徒提出的理據,真係好似遇到人鬼上身一樣,無論如何討論落去,班教徒立場總係紋風不動,甚至覺得自己為義受逼迫,反而令到佢地更加堅持己見。

其實呢種人,只係為咗表現自己的宗教情操,就一如好似企係街口祈禱嘅法利賽人一樣,我實在告訴你們,他們已經得了他們的賞賜。再講,好多反對慶祝萬聖節嘅人,本身就唔會,亦從來無參加過萬聖節活動。呢種信仰宣示,著實係好廉價,因為倒頭來佢地根本無犧牲過任何野,反而浪費好多人嘅寶貴光陰。《令人噴飯的謝飯》中提過,好多基督徒話自己為主付出,唔做呢樣唔做果樣,實情係佢地無能力去做,盡力去做亦唔會有咩成果。明明係世界中撈唔掂無發達,就話自己唔貪愛世界,知足常樂過簡樸生活;明明係溝唔到女溝唔到仔,就話自己要運用獨身恩賜服侍教會。真係人唔笑,狗都吠。最慘係,呢D人即使走入教會服侍,好多野做到一蹋糊塗,不如老老實實走返出去貪愛世界算啦,咁就真係為教會著想喇。

真係,唔通我話我有能力做國家主席個位,因為要效法耶穌謙卑,所以先放棄,又要話比你聽咩!

要明白一件事,佢地做緊係一種信仰宣示,好聽d係法利賽式禱告,難聽D咪係當眾打飛機,而唔係打算理性溝通搵共識尋答案,但佢地又怕比人話佢地耶撚,所以又會擺一副樣能夠同人理性溝通,到辭窮理屈之時,又搬返信仰自由出黎為自己辯護,話大家唔可以咁樣攻擊佢。

年中唔少人咁中計,浪費生命同佢地討論。

對付佢地只要問一個問題,問佢係咩情況下,佢地會考慮改變立場。如果佢話無論點都唔會的話,你指出佢地既然唔會改變,咁討論黎做乜,不如慳返啖氣好過。

2 則留言:

  1. 「但好死唔死,好多信徒認為,即使唔講信仰、唔用聖經、唔用教會傳統,我地都可以用公共理性去說服其他人,基督教論理觀係比較優勝,值得社會採納。呢樣野,應該歸功於關啟文。」

    是否應該「歸咎於」?

    回覆刪除