警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年4月10日 星期五

多謝高登先!關於香港男女比例的殘酷事實!你一定要知道! (教會單身事工系列十五)


先講D數據。

首先,要多謝高登先,係感情台其中一個post我發現一個殘酷嘅事實。

雖然呢幾年傳媒成日報導香港女多男少,搞到又乜盛女物剩女,好似成為一個社會問題咁。但事實上,整體上女性比較多嘅原因,第一係因為有幾十萬外傭,第二男性通常比女性早死,令到六七十歲以上女性人口大幅度拋離男性,將所有數字加埋就會得出香港女性人口比男性多呢個現象。

而家香港實際情況,係適婚年齡層(25-45),一向都係男多女少,比例約維持係110:100,而且情況會持續落去,因為係25歲以下年齡層,一樣係男多女少。

當然各人愛惡不同,我不能夠完全排除有人喜歡非本地籍人士,或者十幾歲就鍾意六七十歲以上嘅單身女性,不過與一般傳媒報導香港女多男少嘅情況,又話好多男人上大陸結婚,令情況惡化,實際上係有一D微妙嘅差異。

唔好再相信香港女多男少..所以男仔一定搵到女呢個理論

咁教會情況係點呢,眾所週知,香港教會男女比例懸殊,正常就起碼都七三,一個單身活動極端起上黎可以去到九一。但一直無乜實際數據顯示,我暫時只有搵到呢份資料,香港香港教會適婚年齡男女比例,大致上是一比三,即係100:300。


即係話,教會適婚年齡層個男女比例,大約差市面上兩倍。教會每一百對新人結婚,背後就產生二百個教會剩女。真愛固然值得等待,但家下個真愛唔夠分點算呢?

以下有個四個答案可供選擇:

1.恢復舊約族長時代一夫多妻制。
2.禁食祈禱,期望短時間內香港有大量未婚男性信主。
3.打破一軛論,接受與不信嘅人一齊
4.我唔知,我唔聽,我唔理。

駛唔駛要個五十五十,定打電話問朋友呢?

而呢個已經係2009年嘅數據,咁教會除左叫班姊妹同耶穌拍拖外,呢五年間做過D乜呢?人生究竟仲有幾多個五年呢?

3 則留言:

  1. 5. 「我睇到,呢幾年神會係教會興起姊弟戀」

    呢句野,早幾年一個四張幾的單身女傳道同我講既,當佢講到第三次,想我加入佢個群組"條件差等極冇人要越來越老惟有寄望姊弟戀之教會單女群"時,我好寸咁回佢︰「唓,我都唔鍾意細過我的男人既。」

    回覆刪除
  2. 根據數字,莫講話姊弟戀,就算母嬰戀都唔夠分,佢地幾時先識醒呀!

    回覆刪除
  3. 你指出事實,但你教會已經盡力。
    一些教會不聞不問,我就不相信他們關心姊妹婚恩問題。情人節當然要和師母過二人世界。

    回覆刪除