警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年4月24日 星期五

世上有一種幸福可以垂手可得,又永遠係掌握之外 (教會單身事工系列二十)


 近排多野寫,上回都唔記得講到去邊,有與趣就自己搵返上回黎睇。

對比於教會內女性對另一半嘅要求,相反,據我所見,大部份男仔對呢個所謂家庭男女角色定型嘅問題都睇得好開,好多男人今時今日都唔介意另一半比自己強,比自己更愛主,賺錢能力比自己好,係家庭中擔任較重要位置,即係,搵到個比自己本事嘅老婆,都係本事之一,正如葉問咁講:「呢個世界無怕老婆嘅男人,只有尊重老婆嘅男人。」

再者,而家香港,有邊個家庭唔係公一份婆一份先生活到,好多決定,都係一齊去有商有量,而唔係話邊個做一個明顯領導角色,試問,有幾多老公同部相機買支鏡,唔駛財政大臣審批?家庭入面可能係睇各自長處係邊,無一個絕對主權,例如買家電可能由老公負責,去邊到旅行就由老婆話事。

要個男仔事業有成,風度翩翩,英俊瀟洒,溫柔體貼,專一唔花心,沉默寡言得黎又要風趣幽默,成熟穩重得黎又要活潑好動,身高180cm以上,BMI指數19-24,屬靈程度又要好好,我無話基督教入面無呢種男人,每幾十年都可能有幾個咁啦。

我唔係立亂叫班姊妹降低自己要求,人對自己終身伴侶有要求係好正常。

只不過好奇怪係,教會最少呢十幾二十年黎,都無跟上時代轉變而作出更新,無乜處理過呢種男女因社會地位角色轉變,而產生對伴侶要求上嘅落差,仲不斷咁重覆過去嘅教導,以不變應萬變。


家庭價值真係「一夫一妻、一男一女、一生一世」咩,其實係五個一先真「一夫一妻、一男一女、一人工作」。仲要男主外,女主內,結婚後一定要生仔,否則家庭就唔完美,最好老婆唔駛做野留係屋企相夫教子。


真人真事我有朋友就被傳道人勸要快D生仔,生仔後老婆最好就唔好再做野,否則會影響夫妻關係,我朋友神回覆:


我老婆唔做野,
屋企唔夠錢駛
就真係會影響夫妻關係喇!


教會強調一軛論之餘又完全唔理會教會內男女比例嚴重失衡,我唔聽我唔知我唔理你一定要嫁個基督徒,否則我唔同你證婚,唔借教堂比你,唔出詩班,唔比借詩班袍(1)。最近例就有屈機王沈旭暉結婚時,因為佢唔係信徒,比佢老婆教會D人杯葛。

但有時真係吹教會唔脹,久唔久又整個陳敏兒同廖啟智咁嘅見證,話比人聽只要堅持落去最後都OK,你老公最後都會信主,仲可以週圍去講見證,比班姊妹保持住呢份渴望同希冀,比佢地相信世上有一種幸福可以垂手可得,又永遠係掌握之外。

教會可唔可以唔好再折磨班姊妹呢。


「我太太係教徒,而我好厭惡宗教傳銷。佢嘅教友因為我唔係教徒,而唔准我哋結婚,有一大批人更杯葛唔出席婚禮。佢best friend因為我唔係教徒而拒絕做伴娘,我心諗,我媽(Simon母親都是教徒)都未出聲,你班「茂利」憑咩出聲?我到而家條氣都好唔順,你哋憑咩去comments其他人嘅私生活,所以我對呢一type思想嘅人十分之反感。當然,並非每個教徒或教會都係咁,但好多時用一個方式,去搵到自己喺現實社會搵唔到嘅重要性,重新建立一個hierarchy,咁其實十分之虛偽。我同佢講過好多次,但每次都係嗌交。所以,算!」

沒有留言:

張貼留言