警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年4月30日 星期四

我唔知!我唔聽!我唔理! (教會單身事工系列二十一)


話時話,據我自己觀察,甚至多口問返黎,好多結左婚嘅人都不約而同會話,佢個老婆老公同自己當初定立嘅條件差好遠,即係之前話唔會接受細個自己果位姊妹,又真係嫁左個比自己年紀細嘅弟兄。話要搵葉子楣做女友果位弟兄,最後又真係無搵到個好似葉子楣咁賢良淑德嘅女仔拍拖。甚至有人會話對方唔係自己一生人最鍾意果個,只不過係最適合係埋一齊果個。咁教會成日搞D大龍鳳,叫人諗清楚自己要求,寫張清單出黎列出所有擇偶條件,然後逐樣祈禱向神求為乜架呢?既然好多人都相反,咁我而家係咪應該祈禱,叫上帝先祈唔好整個好似李心潔咁嘅女仔比我,我最憎就係李心潔呢款。


言歸正傳,一個人有要求好正常,但呢個要求是否合理,甚至存唔存在,係需要定時定候咁去檢討,唔好又得二百蚊,又要李嘉欣(呢句話都係對弟兄講)。正如好似搵工咁,你想做top sales底薪三萬,無壓力唔駛跑數,有生意仲有佣收,有無諗過呢個世界根本無呢份工呢。姊妹去搵老公時,有無得閑上下政府統計署睇下,年齡30-45呢個階層,月入三萬以上無拖拍又從未結婚,同時係基督徒,有幾多個?

但姊妹們又似乎一副態度:「上帝早已預備!」

不過,當你問深少少,係咪一定要「愛主基督徒」呢五隻字就搞得掂呢?係咪比個Nick Vujicic你都得呢。我試過問佢地,我唔聽我唔知我唔理咩叫比你更愛主,總之,而家就有一個真係比你更愛主更屬靈嘅人出現黎追求你,不過佢只係小學畢業、送外賣、住劏房,你會唔會考慮?答案係點,心照啦。

只不過教會呢個場境下,大家都無得唔咁樣講嘛,難道話自己可以接受非基追求,就算係,都唔夠膽講啦,否則你就好快要「被教導」同「被關心」。

即係話,教會姊妹,只不過都係一班口是心非嘅屬靈港女,面對呢班屬靈港女,真係好需要一種獨特的溝通技巧先掂。

睇到呢到,大家應該都明點解我追唔到教會女仔啦,返到教會唔比人分屍再用鹽醃起拎去餵狗都已經神蹟啦。

得喇得喇,下篇到我講下教會班男仔。

沒有留言:

張貼留言