警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年4月14日 星期二

愛在公主病蔓延時(教會單身事工系列十八)


 
上一回講到教會公主病風行,可以舉幾個例,我遇過一位姊妹,強烈不接受追求者年紀細個自己,唔係講緊差十幾年果D,係講緊差一日都唔得,一定要對方大過自己。我亦遇過有女仔,一定唔接受對方矮過自己(所以李亞男真係一位好姊妹),信與不信呢D已經當係 default 唔好講。

最普遍聽到,係絕對不接受女仔先採取主動,講緊主動,唔係叫你「腿張開」果種,唔係叫你 send 個 message 去 flirt 個男仔,問佢知唔知你今日著乜顏色底褲(default 係無著)。係連 whatapps 主動叫聲早晨都接受唔到,一定要個男仔先主動,更唔好講主動約人出黎食飯睇戲。雖然咁講,又同時唔見得有人 send message 一定會覆,有人約佢地食飯睇戲一定會出黎。

好似舊約咁,係教會入面,亦會出現偶像崇拜,會撞到好多假扮光明天使嘅觀音。雖然香港唔駛服兵役,但香港男仔或多或少都當過兵。不過而家年紀大左,對聖經熟左,靈性又高左,自信心返翻黎,分辨假神偶像嘅能力強左,一旦有人同我講句:「如果我第時個男朋友有你一半咁就好!」我就運用權柄驅鬼,同佢講:「魔鬼,退去罷!」

同市面一般港女一樣,教會唔少女仔,當佢發現你唔係佢目標時(多數用你外貎身形判別),連朋友都唔會同你做(得喇得喇,我知男仔都有嘛),Send 個 whatapps 比佢講聲早晨,諗住傾幾句,就好似睇完套Interstellar咁,明白左乜叫黑洞,黑洞就一個吞噬一切資訊嘅地方。一大群人出黎食飯,影左幾張集體相,諗住 tag返人,有人都可以唔accpet個friend request,連facebook friend都唔做。咁有D叫做Friend左,有一定來往,之前又做晒咩祈禱睇書集體活動,試下約佢出黎單獨食餐飯,我遇過有幾個情況:

一、比人直接放飛機;
二、出到黎先知佢帶左幾個朋友出黎,早響我都帶幾個frd黎嘛。
三、無答應到黎定唔黎,索性無覆到個message。
四、約黎約去永遠都係唔得閑、約左人、屋企有事 

當然年紀大D我就明,呢D都係對你無興趣(以及我吸引力不足)嘅表現,唔駛太放上心。所以我有時覺得教會如果搞單身事工,應該教埋「如何拒絕人而不失霸氣」以及「如何被拒絕後不失霸氣」。令到大家拒絕人時唔好覺得唔好意思,可以成熟地清楚地表達自己的想法,唔駛咁多小動作又放人飛機又盛,做埋一D連一般社交都視之為極無禮貎嘅舉動,浪費大家時間。被人拒絕又可以快D理解對方不過視你為朋友,可能更加連朋友都唔係,無謂浪費彈藥,儘早重拾自信,轉移目標,建立正常良好嘅兩性關係。

1 則留言:

  1. 雖然小弟已離開教會將近十年,但師兄的見解真是別具一格
    輕鬆得來淡出人性既灰諧真相

    回覆刪除