警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2016年9月2日 星期五

人地唔結婚又關你咩事




係,唔關我事,一個姊妹嫁唔出無人要,除非我願意犧牲自己,否則,的確係唔關我事。之但係,一個人要減肥節食唔食野,的確唔關身邊D人事,但有人想食而食唔飽要捱餓,就係一個社會問題。當教會入面,有成千上萬姊妹性嫁唔出,咁樣就會演變成一個社會問題,亦同時係教會責任。大家唔善忘,再對上篇文做左少少統計,以全港48萬基督徒計,男女比例六四開,呢個數字已經相當保守,去到6.5:3.5或者7:3都有機,扣除已婚人士,25-45歳男性人數係二萬五人左右,而女性人數近四萬(38,016),係一軛論下,最少有萬三位姊妹最後係無著落,呢個已經係最保守嘅數字。


喺咁強調家庭價值嘅教會,咩「一生一世,一男一女,一夫一妻」,變左做「一生一世,一個人過,一殼眼淚」,呢個真係莫大嘅諷刺。

而更重要係,當一個女人感情無著落嘅情況下,會寄情事業,佢地會比男人更拼搏,更快上到位,做事更不擇手段,一之記之曰mean。你可以話我一升篙打一船人,但讀者不妨只問下你身邊任何一個有一定工作經驗嘅人,佢可以分享到一打或以上,關於身邊呢班mean女人嘅事蹟。

佢地三十到尾四十出歲,事業有成,過去無乜拍過拖,甚至完全無拍過拖,但對戀愛對象有極高要求,所以長時間無男人敢埋身。佢地係辦工室有極高戰鬥力,亦完全唔會控制自己情緒,話爆就爆。

我遇過一個最極端嘅例子係,有位女高層,佢自己搬左出黎一個人住,工作忙到唔記得交水費比人截咗水,佢加班留到公司無人嘅時候,去更衣室沖埋涼,係水機裝兩枝水返屋企飲,如是者咁樣過咗幾個星期,直到比人投訴。

呢班mean中女固然會憎晒世界上有陽具嘅生物,認為世界上所有好男人死光晒,所有男人都係有眼無珠唔識貨。你亦唔覺得你係女人佢會對你好D,係佢身上會發揮強大嘅Queen bee syndrome,遇神殺神,佛阻殺佛。

而更加恐怖係,佢有咁好彩第日結到婚,或者係有男人咁唔好彩娶咗佢,呢D性格一旦形成後係好難改變,佢仍然會係一個mean老婆、mean媽,禍延下一代。

我相信,一定有女讀者,係符合呢堆條件:三十到尾四十出歲,已經擠身中高層,過去無乜戀愛經驗,或者已經好耐無拍拖,但同是間覺得自己都正正常常丫。我又不妨再引一次史兄本鉅著《婚姻這種邪教》入面嘅講法:妳夠唔夠膽問下妳下屬,佢阿姐,即係妳,份人mean唔mean。(如果答案都係否定的話,麻煩留個聯絡方法。)

咁好喇,咁呢班人,除咗寄情工作,仲係會寄情信仰生活,以佢地嘅辦事能力,空閑時間同專注程度,好容易就可以擠身執事等高位,或者索性走左去讀神學做傳道人,係一個陰盛陽衰嘅教會,再比班mean女人管理,會發生咩事呢,我唔係幾想去諗,所以我先至話,呢一個係社會同教會問題。

3 則留言:

  1. 當佢地去到四十到尾五十出歲, 較為看透人生後 (又或是無左"不合理"既期望後), 好多都會變番無咁mean既人..

    回覆刪除
    回覆
    1. 真的,當佢地過咗呢個年紀,開始認清到自己會一個人,接受到現實,好多人都會變返善良,但到四十歲垂死爭扎果下,係無法言喻咁恐怖

      刪除
  2. 那單身弟兄四十係咪會變散彈槍?務求射中番件,就收工?!

    回覆刪除