警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2016年8月31日 星期三

繼續講基督徒姊妹擇偶

估唔到上篇文咁大迴響,果然「飲食男女,人之大欲存焉」,打鐵趁熱寫多篇先。

去到我呢個年紀,身邊已經有一大堆三十到尾,四十出頭,而嫁杏無期嘅姊妹。除左教會內男女比例結構性問題之外,好多時同姊妹自己心態有關。

我唔係好想拎深雪小姐黎做例子,因為佢唔係一個基督徒,但佢真係一個典型。


 之前睇《婚姻這種邪教》,史兄講到男人係一定先睇樣,我唔係話世界上無女人去到三十尾,四十出頭依然保養得好,有吸引力,亦唔係話男人100%一定會睇樣,因為世界上有D不幸嘅人係天生失明。但三十幾四十歲一拍埋廿幾歲班囡到,男人第一個感覺就係:「屌,乜條女咁撚老架。」歲月,除左呃到自己,係呃唔到人。所以,上左年紀嘅女人除左好似深雪咁呃自己:「我仲keep得到丫」,佢地仲會說服自己,雖然我已經唔係十八廿二,但唔駛用班妹妹仔鬥靚,除左sale外在,仲有好多內在美吸引人,例如成熟、具女人味、懂照顧人、經濟獨立、靈命好等等。但我又想指出,要求對方完全繞在外在,而可以直接欣賞你內在,除非你係一部雪櫃,入面仲放滿啤酒。加上人以類聚,物以群分,懂得第一時間就識欣賞人內在嘅,大部份係好缺乏外在美,咁姊妹們又受唔受得住呢。

再加上教會長年以來的教導,「你是上帝獨特的創造,上帝已經為你預備咗最好,你要先求祂的國和祂的義,這些東西都要加給你們了」,唔單止姊妹,其實好多弟兄都係,就係明明年紀大咗又無著落,唔覺自己有獨身恩賜or詛咒,好恨拍拖結婚生仔,但係改變自己去增加機會嘅意欲係奇低,以致於完全沒有,你識佢十幾廿年,從來無見過佢刻意去塑造自己外在同性格。永遠行到出黎就係一副,「我做自己,我做自己,我唔理人,我要做自己。」

有一個好奇怪,但又信徒間頗流行嘅觀念,就係唔理我幾三尖八角,總之上帝會設計到我另一半fit晒我,好似砌圖咁,有幾千幾百塊都好,只有一塊係perfect match,我係唔需要為呢件事而改變d咩,因為上帝最知我需要,更加唔應該自己刻意去搵,一個唔該揀錯咗,miss咗上帝留比我個perfect match咪大件事!所以我乜都唔可以做,上帝自然會比我知道邊個係,任何刻意改變係對上帝唔尊重,最緊要係做返自己,保持信心,同埋做多d事奉,仲有祈禱等候同等候祈禱。結果等黎等去,等咗一幾二十年呢個所謂perfect match仍然未出現。

情況就好似摩西同以色列人講,上帝要帶你地出埃及去流奶與蜜之地,但以色列人決定嘅做法就係,留係埃及做奴隸,日日一齊禱告,一步都唔願意行出埃及。

D姊妹條件唔差,後生時都有人追過下,但唔知點解個個都唔啱心水,而條件好要求又高,佢地心目中嘅完美對象清單又往往水蛇春咁長。咁我上次篇文已經講到,「適婚年齡25-45歲,未婚,月入超過三萬嘅男性基督徒」,只佔年齡層人口1.1%,只要加多幾個條件上去,例如五尺七吋或以上,BMI體重指數唔超標,有幽默感,孝順,喜歡小朋友,熱愛大自然,有運動習慣,外表唔太差,比自己更愛主,難度簡直等於趙子龍百萬軍中救阿斗一樣,一百萬人入面都唔知有幾多個。

揀下揀下揀過籠,等到年華老去,外在美一日一日咁變差,但內在美卻無一日一日咁變好。最後就好似深雪咁,等到自己四十幾五十歲,仍然覺得理想對象應係三十出頭,有經濟能力,夠浪漫夠激情,仲一定要靚仔,死未。

後記

執筆期間,我間過身邊唔少基督徒,香港究竟有多少人符合以下條件:「適婚年齡,界乎25-45歲的未婚男性基督徒,月入三萬以上」,大部份人過份高估,由一萬到五萬都有。我猜,因為在教會內接觸的全是基督徒,以致嚴重高估全港基督徒的數目。由香港政府製作的《香港便覽》,資料指出香港基督徒(不包含羅馬大公教會)數字約為48萬,教會2014年普查的資料應該更準,恆常出席崇拜的數字,約為30萬,估整體700萬人口不足5%

沒有留言:

張貼留言