警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2017年2月8日 星期三

好感恩,睇住教會蝕咗二十萬



我真係好感恩,睇住教會蝕咗二十萬,見證到主的大能大力,對教會嘅保守看顧。

是咁的,我之前係另一篇文《不要依靠人,更不要依靠人仔》入面寫到,敝教會執事係無知會會友大會嘅情況下,將接近一半儲備拎咗去做人民幣定期。我真係好感恩,因為一買入無耐就遇上中央暴力貶值,就應驗經上說:「在人不能,在神凡事都能」,有邊個估得到人民幣會有急跌一日,我見證到神嘅大能大力,任何權柄都要俯伏係主腳下。一年下來,人民幣已經下跌接近10%,我深信當中一定有神嘅美意。

我果時係到諗,唔知執事會有無退場機制,唔知蝕到幾時會止蝕,定一直會蝕落去。但感謝主,無比教會儲備一路蝕落去,整件事有主嘅手托住,保守住教會嘅儲備。係最新一期嘅財政報告入面,我已經見到有匯率虧蝕一項,一個轉手買賣,教會就蝕咗二十萬,我睇到當中有神嘅帶領同聖靈嘅作工,真係無法禁止我嘅咀唇讚美主。

哈利路亞,感謝讚美主,我知道二十萬唔係一個小數目,可能係貧苦大眾一整年的收入,但,點解我地要咁執著蝕咗幾多,點解我地好似昔日門徒咁,見到真哪噠香膏打爛之後,淨係覺得好貴,可以賙濟窮人,而無諗過咁珍貴嘅野係直接用係耶穌身上。有窮人常與我們同在,向佢地行善隨時都可以,只係為主蝕錢嘅機會唔常有。

賞賜的是耶和華,收取的也是耶和華,呢個只神比我地嘅考驗,係天父爸爸叫我地學習捨棄呢個功課,明白非勢力,非才能,亦非人民幣,乃靠主的靈成事,叫我地唔好依靠金錢,惟獨依靠主。唔好為自己積儹財寶,地上有蟲咬,會鏽壞,又有賊黎偷,惟有蝕咗之後,就無蟲咬唔會鏽壞,又無人偷得到。

點解唔係正面D去諗下,如果我地繼續持有人仔,係會蝕更多。係主賜下聰明智慧比一眾教會執事,當中又有聖靈嘅引導,作出呢一個明智決定。我更加要大大的感謝神,係神保守教會投資人民幣呢段時間,無發生支爆,令到我地血本無歸,天下萬國的權柄都已經係我主耶穌身上,惟有佢係萬王之王,萬主之主。

我更加要感謝係一班執事,佢地不辭勞苦咁去服務教會,因為知道係投資呢件事上,無論點做都有人唔滿意,所以佢地索性唔公開,執事們是個義人,打算暗暗的買入,不願明明的讓大家爭吵。蝕咗之後,又知道可能會引起爭拗,大大破壞教會合一,所以又靜靜雞放咗,難道大家睇唔到當中有神嘅靈運行係當中,感動各人建立教會。我實在要大大感謝稱頌讚美主,比敝教會擁有一班咁良善誠實嘅執事。人嘅意念,又點會超過神嘅意念呢,我相信憑上帝手所做嘅一切,一定係以教會最大嘅益處著想,作為一個有限嘅人,我係無辦法理解無限嘅上帝。上帝係一個可以化詛咒為祝福嘅神,蝕咗廿萬又有乜好驚。

講到尾,我地最緊要對神有信心,因為答案就係耶穌。
(曲線要註明)

1 則留言:

  1. 我估你間教會都屬中產教會,會眾實有不少有相當學歷,甚至從事金融投資/財經等相關行業。

    雖然無包生仔一定贏,不過都可以分享吓投資意見,教會可以作出全面少少嘅考慮,再作投資。

    回覆刪除