警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2016年5月24日 星期二

要食飯,定要睇紀錄片!

呢兩單新聞,一定要拍埋黎講。

新聞一
惡名昭彰的影音使團,新project《絲路福音‧大愛無疆》紀錄片,終於出左第一期R水計劃,先盛惠300萬澳元(折合約1600萬港元)。



新聞二
 社區飯堂樂天倫「斷糧」臨倒閉 基層兒童憂「無飯開」 

「浸信會愛羣社會服務處服務經理羅景森稱,機構半年間多次申請資助,卻未有消息,盼盡快籌得75萬元的一年營運費,起碼保着餘下兩家飯堂,繼續為基層小朋友送暖。」再講多個震驚十三億人的消息,影音使團一年預算,係高達6800萬!!!




即係講緊咩?影音使團一年預算,夠社區飯堂足足營運九十年半!係九十年半!九十年半!九十年半!而當中最大支出,就係營運創世電視,錄影廠連製作節目達總開支79%,5280萬!每一日要燒14萬幾黎維持。創世電視莫講話無辦法打入非信徒群體,我相信連基督徒亦絕少人會收睇,就問下你身邊D基督徒,知唔知創世電視係邊個台播?(答案在文末)影音使團咁多年黎,有無公佈過收視有幾多人睇?


我地又睇下呢個一年耗資五千萬嘅電視台有乜野睇。

睇到24小時入面,好多係不斷重播又重播。



而係重播又重播之中,有好多「節目」,其實係講道錄播,就好似呢條片「《靈情日記 - 舊約》- 第749集﹕絕望中仰望上帝」,一個人一個境,加幾張powerpoint講半個鐘。我唔敢話所有節目都只係呢種質素,因為我真係無睇,但明顯地,影音使團根本無能力製作足夠節目維持廿四小時廣播。是否有必要花費巨款維持,相信精明的讀者心裡有數。


返睇影音使團年報,再睇到一個震驚七十億人嘅消息,原來挪亞方舟國際事工仲未摺埋!2014年仍然有近六百萬收入!


挪亞方舟國際事工成立以來支出


2014   $5,913,000

2013   $3,047,000
2012   $7,822,000
2011   $8,713,000
2010   $9,807,000
2009   $16,549,000
2008   $18,423,000
2007   $3,437,000

總計=  $73,711,000


七千幾萬,夠社區飯當開一百年!開一百年社區飯堂會吸引多D人信主,定拍幾套謊舟紀錄片呢?我唔識講。


答案:創世電視在三個平台中播放,包括有線電視15台、香港寬頻bbTV719台、NowTV 545台

1 則留言:

  1. 這個什麼陰影便團,目的昭然若揭若揭,只有三個:

    (1)斂財;
    (2)斂財;
    (3)斂財。

    什麼「事工」,聽到也要嘔吐大作。

    回覆刪除