警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年5月13日 星期三

我讀得書少,你唔好呃我!(教會單身事工系列二十四)


係華人教會入面,加上男大當婚,女大當嫁嘅傳統諗法,單身從來不係一種選擇,至少不認為係同結婚一樣嘅選擇,而係一個過程,一個有待處理嘅問題,一種未能結婚嘅狀態。雖然三五七時有傳道人走出黎,誓神劈願否認有咁嘅事,但身為教會內一條專業毒男,我雖然讀得書少,但你唔好呃我,教會的確係以家庭為核心。


即係每年教會都搞好多親子活動,講到明係比爸爸媽媽仔仔女女一齊去,但果D活動,好多都只係平平無奇,不外乎去下元朗荔枝莊摘下士多啤梨,去下大浪灣玩沙咁,喂,咁為咩唔比單拖去先。你擔心我會因為觸境傷情,然後衝落海自殺?定係覺得我去到會勾引人老婆,搞人D細路呀?即係你話搞個《如何面對子女青春期變化》、《夫婦相處須知》,我都明點解唔黎得丫。咁事實上我又真係好少見過教會有D活動,寫到明係不適合夫婦帶小朋友參加果喎,咁點先。


又即係,點解教會年年月月都會搞婚前輔導,但咁多年黎真係一個見得下人嘅單身事工都未出現過,甚至連提都唔係咁願提,係教會內近乎禁忌。會友一結婚,就會收一塊牌,寫住「基督是我家之主」,生個仔就有禮物收。咁如果有會友自立搬出黎住,或者佢同家人傳福音傳到全家信主,咁基督就唔係佢家之主咩?有乜情況下單身人士可以收到教會禮物,點解教會唔去諗下呢D情況呢?


嗱!我知教會入面D人好「盟塞」,又容易諗埋一邊架,我一咁講,下次去元朗荔枝莊摘士多啤梨時,明明講係親子活動,就會有人主動邀請我去,話我地有預你架,特登為左你破例,或者無啦啦就有人塞塊「基督是我家之主」比我,或者就送份上次未送晒淨低嘅禮物黎。


我今次畫公仔畫埋D腸呀屎呀血管呀神經呀結締組織出黎,我唔係希罕你個活動或者一塊牌或份禮物呀,係針對教會背後流露出黎果種以家庭為核心嘅意識形態呀!令到一D單身人士有一種局外人嘅感覺。同埋果D前後不一嘅教導!一方面話教會接納所有人,可以給你一個五星級嘅家,但擺到明出黎就有分別,組織家庭就值得成個教會為你高興,但你單身呀,So99y 囉,最多等到安息禮拜,燒多兩女僕比你補返啦。


教會一班為數不少嘅單身人士,就成為教會嘅邊沿人,任何活動都格格不入。因為教會的軌跡就係青少年>職青>夫婦>親子,單身人士一方面無法進入婚姻,另一方面又距離職青越來越遠。


我明!


教會只不過係一個人嘅群體丫嘛,唔完美丫嘛,唔可能照顧所有人需要丫嘛!

民建聯只不過係一個人嘅群體丫嘛,唔完美丫嘛,唔可能照顧所有人需要丫嘛!
銀河帝國議會只不過係一個人嘅群體丫嘛,唔完美丫嘛,唔可能照顧所有人需要丫嘛!

沒有留言:

張貼留言