警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年5月29日 星期五

如何保持貞潔?你一定不知道有這種方法! (教會單身事工系列二十八 )


上一回講到,好多呢D細節野,係先基於好感,先會有用,而唔係做得多可以陪養到好感出黎,對方對你無乜好感,而你又去做時,往往惹來反感。

大家唔好睇咁多TVB劇先得架,睇得多壞腦呀,得閑就睇多D香港電視。唔好以為真係比人發現你去做動物義工,扶阿婆過馬路,係非洲助養左幾個小朋友,幫女童軍買獎券,撞底個女主角然後幫佢執返散落一地嘅文件,個女主角就會突然傾慕你。諗住去學整個蛋榚,就會感動到人,上屋企幫人整電腦就有得上床,大家幾廿歲人唔好咁多性幻想啦。如果識整蛋榚就感動到人,D西餅師父係咪可以感動香港、感動全城呀,如果識整電腦就可以同人上床,IT界就唔會有咁多悲劇啦。

近期,大家可能睇過高登有篇文叫《做過婚姻介紹中心,先明白有d女係傻架》,當中呀男神最後點解同到Jolly姐一齊,前因就係當眾扯左Jolly 姐一把。我唔係叫你見到條條女都過去扯人一把,睇下邊個受,而係想講,人與人相處,唔多唔少都講下緣份,當中係有一D基本規矩,但背後無乜成法可言,唔係話你完成ABCD,就一定有E呢個結果。

有時唔得就係唔得,唔係你做野所有野又符合晒對方要求就一定有發展,有時得左當時人亦未必解得到比你聽點解。

即係,行入書局走入一轉,有幾多本書係教人點成功,點樣投資股票,點樣可以發達,如果照做就可以發達同埋成功,咁呢個世界點解仲有窮人?即係十幾年前果本《窮爸爸‧富爸爸》咁,你真係信佢咁做,係08年金融海嘯期間,恐怕跳三次樓都唔夠,最後咪只係發左寫書果個囉! 

你又不妨走入教會,係個圖書櫃上面有幾多本書教兩性關係,教人如何談戀愛。呢D書我都睇得唔少,應該話幾乎睇晒教會書櫃呢D書,我唯一讀過一本係有幫助,叫《當教會遇上單身信徒》(英文名超長:A match made in heaven: How singles and the church can live happily ever after),仲要係自己係外面買,教會無入貨,真係有講到教會應該點同呢一班單身信徒相處,理解佢地需要。其他果D,咪又係果D戀愛三部曲,基督徒談戀愛需要知道的十件事,叫人雙手應該放係鍵盤上面。兜兜轉轉又係去返叫人保持貞潔,唔好立亂搞野。咁本書一百幾十頁,頁頁寫晒「保持貞潔,禁止婚前性行為!」比個女仔撕落黎當符咁貼晒係房,咪仲有效,個男仔入到房見到都嚇到縮啦。

(待續)

沒有留言:

張貼留言