警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年5月22日 星期五

民主黨給黃成智、狄志遠的歌 (寄調天各一方)




民主黨給黃成智、狄志遠 (寄調天各一方)

(獨白)
今日,你同我嘅政見天各一方,
你有你嘅生活,我地繼續係一班磨碌,
但假如有一日,我地真係喺路上面,偶然咁撞倒,
我會點下頭,問候一下你老母,然後已經唔知講乜嘢好。
因為你會發現,我已經改變,正如我可能,唔再認識你,
但係咁其實又有乜嘢關係呢?
我只係知道,喺呢一剎那,我係想X你!
 
誰令你能存心欺騙,自覺經營崇高姿態
令你當下胡亂說話,願意拋棄民主黨去
無復往年誠挈理念,令你心靈從此痴線
令我思緒如麻

(獨白)
其實,乜嘢先至係平等而普及嘅呢?
或者我應該就咁保存住呢一份渴望、希冀,
俾我相信世上有種普選,垂手可得,又永遠喺掌握之外。
有時,議席捉喺手裡面,會化為灰燼;反而痴住中央,可以浴火重新
只有大家袋住先,一切遊行抗議,都係徒然。


沒有留言:

張貼留言