警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年5月10日 星期日

點解唔拍拖結婚就一定有問題 (教會單身事工系列二十三)



咁講完女,又一定要講下教會班男仔,依例頭盔:以下內容,完全唔客觀唔理性唔講道理咁以一條溝唔到女嘅毒L角度講教會入面D男仔,其他人閱讀前敬請留意。如有任何不適包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止閱讀,並向專業人士尋求協助。見面時請勿打頭。

作為教會內一件資深單身人士,遇到最大問題就係,點解所有人,都假設我地唔拍拖係有問題呢?都認為我地唔拍拖唔結婚,係一種唔成熟無擔帶嘅表現?都係假設我地未遇到,而唔係遇過唔小心錯過左呢。而唔會從一種正面嘅態度去睇,教會唔係乜都要正面,最緊要正面咩,畫個公仔都唔比流眼淚咩,正所謂我很醜,但我很溫柔;我單身,但我有層樓,唔係,係我好自由。我地只不過係拋開感情嘅煩惱,專心致志咁做自己喜歡嘅野,譬如識女仔咁。

唔係我亂講,有文為證,講到單身係「驕傲」、「自我中心」、「自以為義」!呢D真係壞鬼過唔壞鬼嘅教導:不願委身於婚姻的基督徒 

首先,我身邊的確有很多朋友已結婚,在婚姻當中是不是都能彼此委身呢,不見得,身邊都有好幾對基督徒伴侶離婚收場。單身嘅人,係咪就唔願意委身同付出呢,佢地可能只係有其他責任同關係要佢地付出,而唔願意去談戀愛。婚姻入面唔一定有委身付出同犧牲,就算有,呢D野都唔一定可以過去信仰上面。

都好彩,教會都有正常人,好似呢篇文咁無婚者的罪名?。不過教會好多人真係無為意,為反同而高舉狹義嘅婚姻價值,實際變左做地圖炮,將好多獨身人士打成炮灰。

新約三巨頭耶穌、施洗約翰、保羅(呢個名係我臨時作,係咪好型)都係無記載過佢地拍拖結婚架啦,點解無人認為保羅其實係一條毒L,唔識同人溝通日日匿埋寫信唔見人,點解無人覺得施洗約翰只係一個溝唔到女嘅可憐蟲,之後仲痴左線走左去荒山野嶺住,食昆蟲,好人好姐做乜去食蚱蜢呀痴線,點解無人覺得耶穌成日同班男人一齊,係基架呢。

我有時候幻想一個情境,會有一日係教會入面當眾宣告:「在上帝面前,我承諾,無論是環境順逆、疾病健康、富裕貧窮、快樂憂愁,我都會守身如玉,終生不娶,愛主我的上帝,此志不渝!」

沒有留言:

張貼留言