警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年5月26日 星期二

Chivalry is dead ? (教會單身事工系列二十七)

 
由於過往教會比人教到一碌木咁,所以牧師去到大家嘅適婚年齡,就會成日「教」班男仔,出去一大班食飯,就記得幫女仔斟茶、夾餸、篳湯呀,見女仔拎重野就要主動幫手呀,出完街就一定要送女仔返屋企,到門口果隻喎,不過就記得唔好入門口,以免你地有機會做錯事。不過有時我幾想同呀牧師講,由於地產霸權嘅問題,好多年青人已經無能力自己搬出黎住,送埋人入屋飲杯咖啡其實好安全架,因為一定有屋企人係到,有幾何成屋人出晒街丫!我又唔明做乜夜媽媽要飲咖啡啦,之後唔駛訓咩!送到宿舍樓下而附近有巴士站就似乎仲危險。

男仔願唔願意做呢堆野,有時候都係會視乎女方嘅態度,正所謂紳士配淑女,如果個女仔覺得身邊D男仔無乜紳士風度時,有無諗過自己無乜淑女表現呢。即係,我曾經試過係教會,見到一位姊妹拎住野出門口,我行前幫佢推開門,就係呢一剎那,佢停左係到,然後全身上下咁打量左我一野,然後就行左去,唔該都無聲,淨低我一個茫然若失咁推住對門。

牧師可唔可以簡單都教一教班姊妹,社交場合上應有嘅禮儀,而唔好成日針對住班男仔呢。即係好似打乒乓波咁,我連開幾個波過對手佢都無諗住打返過黎,你黎鑽研我開波技巧,咁有乜謂呢。

當然,行走江湖係要有一定社交禮儀,斟茶、夾餸、篳湯,送人返屋企呢D就梗架啦,但係咪做完呢堆野,就會得到女神青睞呢?我試過問返一D女仔,會唔會因為對方斟茶遞水管接管送幫手拎重野而增加好感,係咪會見到個男人抬住樽蒸餾水係 office 行過會覺得好Man,有所加分時。 大家有個共同結論就係,妖,咩年代呀!仲搞咁多野!當然會有D小舉動會令人覺得好窩心,例如杯熱檸茶黎到你問佢要落幾多糖,但往往係建根於本來就對你有好感之上 or 你有金城武咁靚仔。本身對你無乜好感嘅話 or 你成個八兩金咁樣,只會嫌你煩,甚至覺得冒犯,做乜我飲檸水唔篤檸檬你都要記住,食餐飯都搞呢搞路,去美心飲餐茶都諗住幫人拉凳。鍾意就係鍾意,你做乜都有用,唔鍾意就係唔鍾意,做乜都唔啱。我唔同大家講彌子瑕個故事咁古典喇,有與趣自己 google 啦。

沒有留言:

張貼留言