警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年5月18日 星期一

男人不壞,女人不愛?(教會單身事工系列二十六)


其實我都唔係唔知,一般教會女仔對男仔嘅批評係乜,係覺得我地悶,唔識氹人,唔識照顧女仔。有時候作為一件資深單身弟兄都好難做,自細我地就被訓練成一班乖乖仔,目不斜視,崇拜有女仔著背心短褲就千祈唔好望,你一望呀,比隻匙羹挖一隻眼出黎,一隻眼落地獄都唔好全身落。要正襟危坐,對女仔唔好口花花,唔好講野無黎正經,要講造就人嘅話,要尊重女仔,唔好睇咸片,唔好打丁丁。

突然間到咁上下年紀,又比人嫌我地太悶太正經,唔識講野氹人,唔夠浪漫又無情趣,唔識理解異性心理,同我地講乜野「女仔都係要氹嘅~~~~」。簡直係叫一個足球員剎時間去改打籃球,仲要佢射三分下下穿針。好似我地背脊有個制,一拍著左就可以口甜舌滑,一熄左就變返正經。

因為過往呢D教導,令教會弟兄係好缺乏實戰經驗,鍾意左一個人,除左私底下祈禱、搞集體活動之外,點樣表示自己嘅好感呢,大家當年都係道聽途說,或者睇〈Yes〉學埋D屎橋。或者唔知睇埋邊套TVB電視劇,話你唔表白就一定無機會,表白左機會幾微都叫有機會。所以姊妹就會遇到好多騎騎尼尼嘅「追求者」,佢地總係唔聲唔聲咁add你FB,唔知係咩渠道拎左你電話,失驚無神飛個whatapps過黎,有意無意咁出現係你身邊,好似成個變態跟蹤者(stalker)咁,甚至係你都唔係好識佢時,佢就選擇表白。

所以除左果D一早就唔聽教會講,四圍去識女仔,以致佢地可以累積到實戰經驗之外,其他聽話跟教會講果D,就係到等食蕉。即係教會教到班男仔一碌木咁,成個屬靈毒男咁,得閑就睇聖經靈修讀經祈禱,又怪責佢地點解似一碌木,淨係識「先求祂的國和祂的義」,唔受女性歡迎。

作為一個資深單身弟兄,即使學唔黎都好,我都會觀察到邊款男仔係教會入面較受女生歡迎,咪又係果款「男人不壞,女人不愛」,口花花無理正經,返教會唔係好穩定,但又扮出一副願意為你改變。 

其實,有時好想講,如果個女仔一識個男仔就發覺佢好識懂氹人開心,好識照顧你,與異性相處時如魚得水,其實背後只有一個原因,就係佢閱女無數,係熟手技工,可以好快掌握同你之間的關係。咁呢類情場老手又係唔係教會姊妹想要付托終身果D呢,恐怕又未必。

(待續)

沒有留言:

張貼留言