警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2016年8月18日 星期四

婚姻這種邪教

呢兩本書要一齊睇
 
而家先睇《婚姻這種邪教》,係有D out out地。如果要我用一句說話黎總結呢本書,我會話呢本書係一本「男人寫比男人睇嘅愛情小說」,我唔係話呢本野係BL,家陣就連BL其實都係寫比女人睇。 而係,世界上大部份愛情小說,係女人寫比女人睇,就算係男人寫,佢都會寫到成個女人咁,遮住個作者名你係唔會分得到。但呢本《婚》,卻係從一個男人角度,去講下咩係愛情,咩係結婚。

本文含粗口及粗俗用語,以及大量作者情緒之言,十八歲以下人仕,需要由家長伴同收看,敬請留意。

本書主要內容係一個基於真人真事的創作故事,關於作者一個朋友森哥,係籌備婚禮途中,滾大左另一條女個肚,結果分手收場。於是森哥原封不動咁用返exwedding plan同新果條女結婚,結婚無耐就發現,個肚有機會唔係自己,之後決定離婚。森哥仆唔仆街?仆街!但呢件事真唔真呢,我身邊都有一單係咁上下。有個舊同事話結婚,結婚前半年到約出黎食飯見下阿嫂咁,點知去飲果日發現,阿嫂另有其人,當中發生咩事我無深究。

正如我之前寫過,對男人黎講,結婚呢回事,係佢求婚成功之後就完左,之後發生乜事,個男人好多時都唔會在乎,連結婚對象都係。正如史兄係本書入面咁講,好多男人,只係想結婚生仔,同邊個結,同邊個生,佢係無乜所謂,總之係女人,眼耳口鼻西齊就得。

「好多人話要結婚,講穿咗,不過代表求其搵個,只要對象有女性特徵,有對波,有個西,加上生到仔就得。最好大家仲可以一齊供樓。」

係,男人有時就係咁仆街,而最仆街係,好多女人寧願要嫁畀個仆街,犧牲自己一世幸福,一生人點都要結一次婚,著一次婚紗,做一次主角,講一聲我願意。而通常有呢D諗法嘅女人,會有機會結多過一次婚。

好多女人話要同男人結婚,其實都係差唔多,佢哋要靚仔,有錢。大部份要嘅,不過係一個有相關特徵嘅人同佢結婚,例如有對大波或者靚仔,而唔係同一個特定嘅人,例如我非阿Joyce不娶。總之有個人肯結,我又唔係好抗拒就得。趕時間呀!係時候咧!差唔多啦!唔結等幾時?」

婚姻係種邪教,邪教最大特徵係乜,咪就係「不要問,只要信」囉,無自己思想,唔准質疑,質疑係罪,要絕對忠心,總之夠時間,要結婚,唔好問,總之結左婚就會幸福快樂,唔好諗,你結左婚都唔快樂?一定係你唔夠信心!點樣可以係邪教入面生活落去?就係不斷催眠自己,認為自己已經得到世界最幸福嘅野,呢個世界係邪惡,唔好聽佢地講,惟有我地得到救贖,係純潔嘅族裔,你地通通都會落地獄。陳到寫《婚姻這種耶教》,話婚姻教唔單止有教義、有儀式、有領袖,仲有信眾,我覺得應該仲要加多樣,就係婚姻教徒仲會好努力傳教,普渡眾生。

「對好多人嚟講,結婚唔使準備,唔須要講能力,但求有人肯結。再沉迷婚姻教多一點嘅,不單止自己結了,若你唔結,佢哋會覺得你係一個fucking loser。」

好似基督徒同人傳福音一樣,對方唔信,就成日覺得對方失救會落地獄一樣,對方一信,就乜都搞掂晒。婚姻教徒認為結婚,好多時包埋生仔,係人生最高價值,除婚姻外別無拯救,只要你結到婚,你人生嘅問題就係迎刃而解,個人會成熟左、負責任左、大隻左,自信返晒黎。你唔結婚,無論你嘅人生成就去到邊,你嘅人生就係唔完美,係一個fucking loser。

呢種結婚等於成功嘅觀念,究竟係邊到黎架呢,我幾懷疑係源自結婚要買樓,而買到樓係香港等於成功,所以久不久就會聽到有人同你講,結婚嘅原因,可以係抽居屋,夾份供樓同樓價回左D,而唔係彼此相愛想廝守終身。教會好多時話自己分別為聖,信耶穌有豐盛人生,同其他不信嘅人唔同,其他人就係空虛寂寞同凍,信耶穌就幸福感恩喜樂。但你睇真D,會發覺教會入面流行緊嘅觀念,都係結婚買樓生仔同老婆唔駛做,同世界上大部份人係無乜分別。聽到有人傳出婚訊,第一件事反射式就會問:「你第時住邊,買樓定租樓。」最關心唔係佢兩個性格夾唔夾,夠唔夠handle一段婚姻,而係買唔買到樓,講完一大輪之後,結論依然係,結婚當然係買樓好啦,租樓就無咁好喇,結完你仲要同屋企人住,幾十歲人仲要靠屋企真係好悲哀,you are such a fucking loser!

成個故事史兄兜兜轉轉問緊一個問題,兩個人好好地,做乜要結婚,結婚係咩野黎,正確啲黎講,係搞結婚。今時今日搞結婚,已經成為一項龐大無比嘅產業,再唔係兩個人承諾一生一世嘅決定,而呢場大龍鳳嘅目的,就係證明比其他人睇你有幾愛對方,而當中有30%係你一年都唔會見一次嘅親戚。

套用一句教會術語,呢D係律法主義、形式主義,本來一紙婚書行個禮,只係兩人相愛一個憑證,同埋兼顧法律上的需要,有同無,都唔會影響兩個人相愛呢個事實。但慢慢發展落去,形式取代實體,你兩個相唔相愛已經無人理,但你唔做晒呢堆野,就證明唔到你夠愛佢。即係好似黃子華話齋,你去飲,你會記得新郎個愛的宣言感唔感人,定條魚蒸得好唔好食呢?

(話時話,究竟係幾撚時,邊撚個開始,要個新郎要係接新娘同婚宴上去講一篇,完全無撚可能做得到嘅「愛的宣言」,當眾講一個大話去證明自己有幾撚愛對方,呢個咩玩法?)

而呢套野,係資本主義運作下,更加會無限膨脹落去。

今時今日變態到咩地埗呢?唔止有wedding planner,仲有proposal planner,係呀連求婚都有專業planner幫你諗埋度埋,拍埋片,等你第日婚宴上播,然後隻DVD就收係櫃桶底幾十年不見天日。而家結婚,再唔係兩個人之間,亦唔止兩個家庭之間嘅事,有係幾十人以至過百人生計嘅事,涉及金錢數以十萬計。再發展落去會有乜planner呢?Frist kiss planner?破處planner?「一生人得一次,你唔係唔想有個美好回憶掛,我地公司專誠請左係日本專拍AV嘅導演返黎,務求捕捉到你破處嘅珍貴一刻,我哋仲可以提供唔同場境同服裝,早鳥價只不過係$18888,為您留下最珍貴美好嘅回憶。」

甚至覺得史兄到肉過好多教會講婚姻、講關係嘅書,無他,正如佢所講,佢係一個仆街,咩類型關係都試過,有大量一手經驗。咁講結婚講拍拖,你信一個經驗豐富嘅人講多D,定係教會連拖都未拍過果個女傳道多D呢。嗱,我唔係話一定要有好多經歷先至可以牧養同輔導到人,否則天主教D神父同修女會面對同一個問題。而係,我近年實在聽過太多次「你未結婚你唔明架喇」,如果聽一次有十蚊落袋的話,我今日係加勒比海晒緊太陽啦,仲駛對住部電腦打文。

即係,教會入面,流傳緊兩套截然不同嘅教導,我哋可以接受未結婚,甚或毫無戀愛經驗嘅傳道人,係教會入面開戀愛講座教人點拍拖結婚,但未婚信徒就永遠唔明白,永遠低一等。

你大可唔認同史兄對婚姻嘅睇法,但佢又講中咗一D關於男女關係、拍拖結婚好深層嘅問題,而你永遠唔會係教會入面聽到,所以我係幾推介呢本書比弟兄姊妹睇,我唔係話佢講嘅野一定啱,但你可以從中睇到,呢個世界入面,有人就係咁諗,唔好再困自己係教會四幅牆入面,得閑申個頭出黎睇下呢個世界。

沒有留言:

張貼留言