警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2016年8月3日 星期三

有一種教會叫港女


有一種教會就好似同你中學就青梅竹馬嘅女朋友,你初初識佢時,覺得佢好純好靚好乖讀書好叻人又孝順又鍾意小朋友,雖然份人係保守左D,但絕對無損你心目中女神嘅形象。你同佢表白果下諗住打定輸數,點知佢接受左你。你同佢係埋一齊之後,為左佢開始改變自己,佢叫你唔好做果D野,你聽晒佢話,包括唔好打機,唔好咁夜訓,唔好學瑜珈,唔好食煙,唔好賭錢,唔好飲Starbucks,唔好睇星座,唔好走堂,唔好抄功課,唔好出貓,唔好去馬會兼職,唔好飲酒,唔好講粗口,唔好睇鬼片,唔好唔好睇AV,唔好打飛機,你都一一願意唔做(Well,除左睇AV同打飛機啦,OK,大家男人,明嘅),因為你覺得,真愛係要付出,真愛係要犧牲,兩個人係埋一齊係要互相遷就,況且自己都覺得佢講D野有道理。因為同佢係埋一齊,開始努力讀書,成績有進步,更加令你覺得一切係理所當然。


直到你有一日入左大學,識左D新朋友,開始有D唔同諗法。你係hall到識左個朋友叫阿強,阿強同你有完全唔一樣嘅成長經歷,阿強入到大學已經又煙又酒又爛口又蒲機鋪又走堂去馬會兼職,對日本AV女優如數家珍,絕對係所有人口中唔好群咁多果D人,點解佢都讀到入大學,點解佢咁都溝到女,佢條女完全唔會管佢話邊d做得邊d唔做得,你私底下都有兩分羡慕阿強呢一段關係,咁毫無束縛自由自在,點解自己背住條女打個飛機都咁大罪咎感,而阿強同條女開房完全唔當係一回事。有意無意係自己條女面前提起阿強,一提起條女就黑面,話佢地呢D邊係愛,愛點會無限制同管教,話阿強只係鍾意同條女扑野之嘛,叫我唔好群咁多呢d人。雖然對呢段關係有D疑問,但果時你仲係好鍾意佢,成日同佢係埋一齊,諗住第日一定要娶佢,認為隨時間可以慢慢改善。

到出黎做野,問題就更加多,女朋友仲好似以前返學咁,一個星期要見幾次,星期六日一定要比晒時間佢,平日仲要加一晚,有乜特別日子又要出黎見,你返份工五日半連加班,已經無左半條人命,佢一D都唔體諒,每次拎出黎傾,可唔可以見少一日,休息下或者做下自己野,每一次最後都會鬧交,唔係,係比佢鬧,每一次去到最後,佢就用對水汪汪嘅大眼睛望住你講:「你有我陪你唔係最幸福最好咩?你係咪唔想見吖,你係咪唔愛我喇?你係咪唔記得當初點解會追我?你係咪唔記得我以前對你有幾好?」結果,每一次你都心軟,放工得返半條人命都要陪佢。

當你一出黎做野有收入時,佢就問你攞錢開聯名戶口,話為左大家嘅將來,一定要買樓。你問過佢好多次,點解一定要買樓,樓價咁高,何必摸頂入市,租住先唔得咩,佢答你,問題唔係層樓到(咁又係你話要買),而係為左有一頭安穩嘅家,係為左我地嘅未來,而點解一頭安穩嘅家同未來,係邏輯上一定要買樓呢,點解唔買樓就無未來,當年好多人搞到家破人亡就係因為有層樓變左負資產,不過,你唔係諗住同女人講邏輯掛。你惟有同佢講,初初出黎做野,又要比家用,又要儲錢讀書,又要還grant loan,又想去下旅行見識呢個世界,真係無咁多錢淨,希望佢可以體諒下。你一講,佢就黑面,話男人擔起頭家係責任,係天經地義,你唔畀即係偷左未來個家嘅錢,又唔係叫你儲好多,一個星期食少兩餐就係到啦。好喇,死慳死抵下終於每個月拎到D錢出黎放入戶口,貯左一排,你想問佢戶口而家有幾多錢,第日買樓想買邊到,佢死同唔肯講比你知,話:「你唔係唔信我嘛,D錢比得我管就要信我。」(屌,乜唔係儲錢為將來,點解D錢變左你管,我唔問得。)你為呢個問題,同佢鬧過無數次交,唔係,係比佢鬧。

再做左幾年野,你越黎越發覺同你女朋友有距離,佢越黎越似高登仔口中嘅港女,佢好似仲停留左係中學時代,無長大過。佢依然追緊TVB劇,佢依然迷緊黎明,佢依然每個星期去Trendyland睇下有乜Hello Kitty野新出,然後興高采烈咁用BB聲同你講,「BB,你知唔知我今日買左D乜」(成三十歲人,B乜撚野B),佢依然覺得王晶D戲好好笑,叫你陪佢去睇《賭城風雲III》。每一次出黎只不過係行街睇戲食飯,Loop足十幾年都無變過,你唔係無試過帶佢去博物館/睇話劇/行下書局/去電影節,佢次次唔係話好悶就係話睇唔明,搞到你自己無晒癮,寧願自己一個人去。

係雨傘運動期間,無意睇到阿強個Facebook,發現阿強同佢女友換左黃絲帶頭像,當日放催淚彈時係現場,之後仲走左落佔領區訓左幾晚。而你呢,連同條女講下件事嘅勇氣都無,因為心入面知道最後一定會鬧交,唔係,係比佢鬧。因為上次去佢屋企食飯,發覺佢老豆係藍絲黎,係大陸有生意,開住有線新聞台鬧足一個鐘,而你一句聲無出過。因為你心知最後個對答會係咁:「我老豆上面有生意,你都唔想佢因為第時個女婿係上面搵唔到食掛,總之你唔好行咁前啦,政治呢D野咁複雜唔到我地理,最緊要我地平日孝順父母,我地只不過係普通人,做唔到幾多野。」

雖然佢成日將個愛字掛係口邊,成日同你講愛係乜,愛係凡事相信凡事包容,愛係要互相遷就忍讓,唔好去改變對方,要接納對方就係咁。驀然回首,發覺同佢拍拖拍左十幾年,係凡事我要相信佢,係凡事我要包容佢,係凡事要遷就忍讓佢,接納佢,咁多年黎,嘈完傾完,最後都係你有錯,最後要改變嘅都係你,你從來未見過佢為呢一段感情,為你改變過D乜。

呢一刻分手,十幾年感情又好似一時放唔低,但諗一諗,未來幾十年,你真係想同呢個人過埋下半世?


4 則留言:

  1. 看到一半, 已經笑了, 看到最後,只想說,放手吧!我去年也放棄一間返了20幾年的教會

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時未有, 返了20多年小組教會, 真的不知可以走去邊,唉...

      刪除
  2. 愛是恆久忍耐、又有恩慈.愛是不嫉妒.愛是不自誇.不張狂.不作害羞的事.不求自己的益處.不輕易發怒.不計算人的惡.不喜歡不義.只喜歡真理.凡事包容.凡事相信.凡事盼望.凡事忍耐。愛是永不止息.

    歌林多前書13:5-8

    Amen! ha ha

    回覆刪除