警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年3月11日 星期三

在教會單身活動竟然遇到這種人!讓我下巴掉了!牧者究竟是如何想的呢!

教會單身事工系列之九
 
事先聲明,我去過呢D活動遇到嘅人,大部份都係正正常常人一個,甚至話唔少硬件都唔差,好少話真係見到D甩皮甩骨,除左我仍然會著動漫Tee出席咁話。不過我都奉勸一下有意參加呢D活動嘅弟兄姊妹,去到時真係唔太駛刻意咁突出自己,係教會活動呢個場境下,大致上做返自己都係安全嘅,係可以做返平日正正常常個樣,假設你個「自己」唔太差的話。即係話,姊妹呢你有無扮開靚化開妝,作為一個資深單身弟兄,其實係睇得出架,因為個妝同你果日衣著真係好唔夾,你面上果兩撻胭脂,的確好礙眼而令人聯想到猿科動物後腰以下大腿以上嘅部位。咁弟兄呢,你有無著開西裝,我都係一眼睇得出架,因為你出到黎真係好似茶樓部長。
 

咁我亦當然遇過有人係好有問題,例如我遇個一個係明顯有嚴重社交障礙,小組分享時介紹自己,只係講下自己乜名、返邊間教會、打乜工咁。輪到佢講野時,即時「紅都面晒」,一隻字都講唔到出黎,連自己乜名都講唔出,成組dead air左幾十秒,佢朋友先幫佢解圍,之後成個分組分享,佢連一句完整嘅句子都講唔到出黎。我明白每個人有不同嘅處境,我自己都唔係一個擅於交際嘅人。但我覺得比佢報名入黎嘅教牧事前無理由唔清楚佢情況,呢D咁特殊嘅例子,事前應該要接受個別專業輔導,貿然將佢放入一個群體同大組入面,無論對佢,或者對大家都無好處。
紅都面晒代表人物 -- 關羽


即使,大家無咁猴擒,唔係諗住打鐵趁嘅話,志在交朋結友,擴闊社交圈子咁話,又會發覺,自己教會同一班熟人自自然然又會坐埋一齊,圍埋唔同其他人交流,而D搞手又唔去處理呢D情況,由得大家咁樣坐一日,坐一晚。

有次較極端嘅情況,聯教會聚會 Book 左兩圍食飯,其中一圍有大約五六位女仕坐埋一齊,不約而同耷低頭篤手機。我連佢地本身係識定唔識都唔知,因為佢幾個本身都無乜傾偈!膽粗粗過去R水吹,佢地翻一翻眼望一望你應你兩聲然後又繼續玩手機。咁其實佢地出黎為咩架呢,開開心心留係屋企篤手機,唔駛比我騷擾乜唔好咩。(待續) 待續

沒有留言:

張貼留言