警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年3月4日 星期三

三分鐘看完Single Camp第二天的內容,讓我從椅子跳起來!

教會單身事工系列之四

(你今日震驚左未!) 

第二日朝早就安排個workshop,通常都係D性向測驗,例如九型人格或者係MBTI,然後講下每個性格有乜優點缺點,適合邊一類人。好似你重來成三十幾四十歲人都未認識過自己,從來都未做過性向測試,等你可以重新認識自己,或者覺得你做多幾次九型人格之後,就發現自己由一號,變左做九號,係唔可以搭個八號。
下畫通常就請有份量嘅外來講員,對住一班無拖拍,亦可能從來未拍過拖嘅人,講下《基督徒談戀愛要注意的十件事》,等佢地一旦有拖拍時就要記緊唔好同對方單獨去旅行,拍拖時唔好去太過偏辟嘅地方,對方得一個人係屋企時就唔好上去探佢,唔好同埋一間房換衫,唔好送過份貼身嘅禮物例如內衣褲,接吻時唔好隊條脷過去咁呀,有性衝動就不如飲杯凍水先呀。其實所有呢D教誨都只有一個目的,簡單黎講就係叫人唔好立亂做愛。
對住一班面對單身問題嘅人叫佢地唔好立亂做愛,其實即係咩呢,我諗到最接近一個比喻,應該係教緊一班饑民餐桌禮儀。
請幻想以下內容由黃子華聲演。

「哦,我明白你地無飯食好慘,慘慘豬喔,係咪好肚餓呢,不過唔緊要,我地今日黎就係教你點樣可以好好地咁食一餐飯,點樣唔會失禮人。嗱嗱嗱,食飯夾餸就唔可以飛象過河。嗱嗱嗱,長輩未夾餸後輩就唔可以夾先。飲湯就記得唔好飲到殊殊聲喎。嗱,等你地學識晒呢D規矩,到有飯食果陣,咪唔會出醜囉。」 (待續)

1 則留言: