警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年3月17日 星期二

捕獲野生教會毒男珍貴片段曝光!全球首次披露教會毒男求偶過程!

教會單身事工系列十二



好多人問我,做乜明知山有虎,偏向虎山行,人生苦短,明知活動瀨野,都仲係要去呢。好老實,去得多之後,我真係無乜期望過係呢D活動入面,可以搵到個女朋友,甚至乎有乜額外得著。好多時我都話,係教會耐,講員講果套乜野乜野基督徒婚姻戀愛觀,我唔駛預備都可以講到七八成出黎,係九型人格入面我清楚自己係五號,做過好多性向測試,我屬於理智同感性較平衡,文靜內向得黎,喜好冒險創新,鍾意自己一個多過一大堆人果款。

我不諱言有時真係帶住份獵奇心態入去,主要係睇下教會搞乜春,好似National Geographic d攝影師咁,「捕獲野生教會毒男!珍貴片段首度曝光!全球首次披露教會毒男求偶過程!佢而家就離開座位,打算行去一位異性面前,佢開聲講野喇,並開始跳一種奇怪嘅求偶舞蹈,用黎吸引對方注意.............」

其實我係欣賞教會同事奉人員肯搞呢D活動,咁抽水法唔係代表我唔愛教會,我真係嬲教會嘅話,我直情唔返算啦,為乜花時間寫咁多野,又唔敢講自己乜野愛之深,責之切。不過作為一個資深單身信徒,希望以一個用家身份,話返比教會聽,其實教會搞呢D活動時,出左咩問題,然後睇下有乜辦法改善。唔係期望可以一勞永逸咁解決晒呢D活動嘅所有問題,只係希望下一次可以比上一次好DD,咁每一次好DD之後,就係累積到成果,漸漸切合所需。

或者可能教會最後發現,自己係無能力無資源去搞,所以索性以後唔做,留返比教外機構,或者轉成另一個模式去做,其實我係理解同明白。我唔係要求教會係萬事屋,教牧係銀時可以幫人解決所有古靈精怪嘅問題。如果我地都係相信聖靈會發揮各人恩賜建立教會,自然會興起唔同人去處理呢D問題。而係唔好下下比我察覺到,教會未有能力,無準備好又夾硬去做,話咩祈禱將一切交托比神,然後又走過黎話:「哎呀,呢個活動特登係為你而設架,你唔係唔報名呀?!」

我真心希望教會有關方面可以聽下,認真諗一諗,然後去改善牧養質素,而唔係再停留係將D三十年前嘅教導同做法,不停咁loop落去,虛耗一代又一代人嘅生命。要班信徒不再食奶要食乾糧,其實教會自己唔好淨係顧住走奶粉先得。
(待續)

沒有留言:

張貼留言