警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年3月3日 星期二

不分享不是人!Single Camp第一天的內容,第二個活動太誇張了!

教會單身事工系列之三

上回講到我見到異像,見到個Single camp本booklet,個Camp三日兩夜咁話。

第一日,大家唔係青少年人,當然唔會一大清早仆入camp啦,呢呢路路之之佐佐,十一點幾十二點先入camp,Hea一輪分個靚組,分下房,食個晏,下晝頭炮當然就係玩破冰遊戲,比一班原本已經係教會認識左十幾年嘅弟兄姊妹再一次互相認識下,知道下佢地個名,幾時生日同埋做邊份工。我真好唔明,教會團契搞乜活動都好,無論查經、專題、唱詩、戶外活動都咁鍾意玩破冰遊戲,而佢地本來就識左十幾年,個個星期都見一兩次面。

雖然我真係好憎玩集體遊戲,但有時要出黎行走江湖應酬交際真係無辦法,儘量都會畀面參與下。但主辦單位會唔會認真咁考慮一下遊戲內容同設計,會唔會啱唔啱一大班人玩呢,對住一班人三十幾歲,返完五日 or 五日半工命都無左半條,仲要佢地大熱天時跑黎跑去玩D競技活動、歷奇遊戲、野外定向咁呀,然後成身臭汗坐係到分享,係唔係真係work呢,唔好係教會圖書館是但拎兩本團契書就抄個遊戲出黎好無!

例如,有個遊戲我真係嚮教會活動玩過好幾次,就將用你個人名,配一個動作,當有人叫你個名,同做你個動作時,你就要應機,做叫另一個名同做相關動作,射返出去,如此類推咁。背後目的,當然係最低限度令你記得人個名啦。問題係,如果係一個細組入面,覺得大家唔係咁熟,十個八個人咁玩就梗係得啦。當然,雖然我一直覺得,你想知人個名,只要你有基本社交技巧,行過去吹兩句水問下,大約分半鐘都問到返黎,不過寫文我就叻啫,集體遊戲呢D野,我識條鐵咩!

咁,大家估下我試過最多幾多人咁一齊玩,十個?唔係!二十個?都唔係!頂晒籠咪三十個?都唔係!係四十幾人呀!係四十幾人呀!係四十幾人呀!淨係每個人介紹自己同整個動作出黎,加埋中間有D扭扭擰擰果D,已經用左十幾廿分鐘!短時間要我記四十幾個人名同動作,咁其實係比我地互相認識,定考我地記憶力呢!如果有人得嘅話,可以咁短時間記得晒所有人D名同動作,去參加奧林匹克記憶力挑戰賽啦!贏左分分鐘仲有獎金添!最多咪記到本來就熟果幾個。由於太多人大家都真係記唔到丫嘛,咁個遊戲好自然玩兩野就斷,擾擾攘攘一輪就當玩完啦。咁我呢,係三十幾四十分鐘入面,就只係度左個動作,同講左自己個名一次,然後就企足咁耐,試問咁為咩呢,你比我玩遊戲定直情玩緊我呀!

夜晚就安排一個講座 or 查經,熱門經文會有:

「先尋求祂的國和祂的義,這些東西都要加給你們了。」
因為凡祈求的就得著、尋找的就尋見.叩門的就給他開門。」
「你們得不著、是因為你們不求。你們求也得不著、是因為你們妄求。」
「信與不信不能同負一軛。」
「神所配合的,人不能分開。」
「與其慾火攻身,倒不如嫁娶為妙。」

其實我真係好唔明,點解一個 so called 單身事工會用最後呢句,即係點呀,叫個弟兄對住個姊妹講:「呀Mary,我地拍左咁耐拖,我都慾火攻身喇,你嫁比我啦!」而個姊妹會覺得,呀,好浪漫呀,好感受到被愛,然後嫁左比佢,幸福快樂咁生活落去,咁呀!

之後大家年紀都唔細,當然就無辦法再好似後生,傾偈傾到半夜三更,夜晚沖個涼就訓啦,渠頭!
待續

沒有留言:

張貼留言