警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年3月12日 星期四

寫了萬九幾字講教會單身事工,原來作者想帶出的的結論是.........

教會單身事工系列之十


寫左成萬字,呢D大概就係我係教會參加過無數 so called 單身事工、戀愛講座/工作坊、乜乜七七嘅真人真事,親身經歷,改編而成,真係字字血淚,句句辛酸。明明係 so called 單身事工,或多或少唔多唔少多多少少都應該有D期望人可以遇到生命中另一半,但當我寫左萬九幾字之後,讀者有無發覺有邊幾樣野真係幫到手呢。 

我去過一個 so called 單身事工,講到明唔鼓勵你私下拎對方聯絡方法,有需要先聯絡自己教會牧者,再由自己教會牧者,聯絡對方教會牧者,然後由對方教會牧者再聯絡佢,仲慘過以前盲婚啞嫁,要父母之命,媒酌之言,要搵個睇相佬黎對下大家時辰八字。做乜件事搞到咁複雜呢?大家出黎識下朋友,抄個牌,add個FB,或者遠古時代問人拎個ICQ,有幾咁閑呢?

教會搞手等又絕少會認真去檢討,本身個活動搞得爛,令到大家卻步,但佢地又好自圓其說咁覺得活動唔受歡迎,係因為大家無需要、怕標籤,或者就依例好感謝神、好感恩,我地做得唔好,但神會幫我地執手尾等渣渣圈式言論。所以就唔諗住認真檢討改善,期望下一次搞得更好,好快就唔再搞,所以D單身事工好多時都係斷截禾蟲,每隔一段時先搞一搞,搞完又無下文無跟進無檢討無改善,隔幾年又loop過,人類總要重覆同樣的錯誤。

(待續)

1 則留言:

  1. 主流教會搞這些東西,從來也是浪費金錢,浪費時間的垃圾。
    莫講收費,貼錢給我也要看貼多少才考慮!

    回覆刪除