警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年3月9日 星期一

教會去做瀨尿牛丸,背後的真相,把大家嚇傻了!

教會單身事工系列之八

講下係呢D活動中會遇到嘅人。

如果你對呢個社會有一定認識,或者出去參加過任何教會外嘅單身配對活動,就正如黎緊香港個「普選」一樣,係一定會有篩選,可能跟據學歷、收入、興趣、年齡等等,務求讓背景相似嘅人放埋一齊,以增加成功機會。

可惜,係教會入面係唔得,有好多顧慮唔可以咁做,唔比人黎又怕人覺得唔公平,跟背境分組又怕有標籤效應,由牧者挑選又怕比人話點解要揀呢個唔揀果個,呢呢路路之之佐佐,長江黃河大樹菠蘿,九萬幾樣野要煩。不過呢D野我都明,即係老老豆豆,比著我都想去月入五萬以上,年齡又under 29歲果組啦,係咪?雖然唔係間間教會都係黃絲帶支持真普選,但結果呢D活動最後都會好有真普選嘅精神:「無篩選」。

即使來者不拒,毋須公民提名都好,雖然我明,根據傳統分類,25歲到45歲都叫得做適婚年齡,但個活動都唔好真係open to 25歲到45歲丫大佬。有時搞到我見到對方坐落黎,真係分唔到佢究竟係傳道人丫,定係參加者,將佢當作一個潛在對象,定問佢有無世侄女或者表妹介紹好?即係我提過個余德淳講座咁,我見過有個參加者走過去同余德淳握手呀!余德淳呀!握手呀!咁我誤會佢係傳道人都正常同合乎邏輯丫!

就算我當年齡都唔係一個問題,真愛係無年齡限制嘅!真愛是永不死!真愛無敵!真愛能夠克服一切困難!真愛是真!


 
 《真愛是真》MTV在此,大家跟住一齊唱好無!

喂,個男女比例都控制一下好喎!即係我一早知道教會入面男女比例一早已經去到三七,我唔要求整到五五,但都唔好超越三七太多好嗎?
係中國傳統思維入面,有所謂三十而立,三十歲左右對好多人黎講都真係一個明顯關口,例如好多女仔都覺得要三十歲前嫁出去,男仔三十歲前好多仲係未定性,咁當然,好多三十歲之後都係。去到三十五、四十呢D年紀又另一種世界,明顯係另一種思維,會由廿幾歲想拍拖,變成「搵對象」,想搵一個一生一世同行嘅伴侶,多過仲去期望戀愛嘅甜蜜溫馨同浪漫。過左四十又可能係另一種境界,對於戀愛果種衝動漸褪,可能會認真思考獨身嘅可能。
將一班背景又唔接近,想法又唔同,年齡又有差一截嘅人溝埋一齊,頂,不如教會真係去試下做瀨尿牛丸,丫笨。

待續

沒有留言:

張貼留言