警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年3月16日 星期一

消費陷阱你要知 遇騙投訴莫遲疑

教會單身事工系列之十一

投訴熱線:(852) 29292222

係搞呢D單身事工之時,傳道人成日諗埋一面,覺得可以趁事奉合作,等大家深入D認識,結果明明係一個so called 單身事工,就會變左去機構服侍,變左做去義工。我無話去做義工唔啱,我無話服務社會唔啱,但根本就唔係參加者最原先嘅期望嘛,未必適合到佢地,套返我係教會成日聽到果句,「唔係個個都鍾意,唔係個個都好似你咁諗架嘛!」

即係舉個例,你有無諗過畀錢去speed dating,結果個活動係去左探老人院探弱智人士中心,個搞手仲同你講,你可以從佢對老人家同弱智人士嘅態度更深認識對方,如果係咁,你會唔會考慮去消委會告佢?

我只不過諗住黎逢場作戲,唔係,係交朋結友啫,我無諗過要承擔一份使命架!咁D人就梗係中途走左去啦,永世都唔再黎啦。

就算大家堅持到最後,真係好理解對方性格,咁又點呢,咪就係只係理解對方性格囉,大家有無聽過一句,「因誤會而結合,因了解而分開」,咁一開頭就要佢地了解晒,咁咪無下文囉!

再者,我真係真係真係真係好想同D傳道人講,你覺得D人係響事奉當中互相認識而走埋一齊,定係有人一早已經有晒目標同打算,然後先去參加果個事奉黎接近心儀對像呢,兩者機會邊個高D。會唔會太低估人性?有無太低估D男性為左交配而衍生出黎嘅能力。

TED:野生動物交配千奇百怪
http://open.163.com/movie/2014/7/0/E/M9UR06H6C_M9UR4JA0E.html

少年,你太年輕了,你估我未見過有人連返崇拜都唔穩定,但就一年去幾次短宣,結果就係短宣隊入面搵到人拍拖!嗱,我唔係話佢錯,而係話傳道人會唔會太天真呢,以為一齊事奉就可以發展出關係,然後就掉D人一齊去事奉,無諗過佢地適唔適合。

(以上為舉例,只為加強文學效果,如有雷同,實屬家門不幸)

(待續)

沒有留言:

張貼留言