警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年3月20日 星期五

教會單身事工系列之下集大結局

 教會單身事工系列十三


我寫呢個系列時,之前真係無諗過寫左咁長,諗住寫幾千字笑下發洩下就算,不過口裡說不,身體卻很誠實,寫下寫下而家存稿已經成三萬幾字,大家有無出版社介紹下。

因為呢堆文,教會有唔少人都走過黎同我講呢個話題,問我,咁你有乜辦法先。事實上我又真係無乜辦法,去解決一個香港教會可能積習左一二十年嘅問題,我話我有方法有本事,你都唔會信啦,係咪,傻豬豬黎嘅。不過我又同問我嘅人講一句,咁你有無本事對一個教會問題,寫三萬幾字出黎。大佬,無功都有勞丫,睇開D啦。

又有好多人同我講「唔係個個好似你咁諗架嘛」,但文章出街後,又真係得到唔少迴響,證明教會入面真係唔少人會好似我咁諗,只不過佢地無機會無平台,或者係教會果種氣氛入面唔夠膽講,即係問得你擇偶條件,就梗係愛主基督徒、異性、未結婚啦,仲邊會有第二樣。即係教會D團契入面成日做樣野,叫人列十樣最重要嘅野出黎,然後就逼人將自己覺得可以放棄果D刪走,一路一路咁刪走,淨低果D就係你人生中最重要嘅野。咁最後果三樣,就一定有教會、信仰、耶穌份,大佬呀,你估有無人夠膽一開波就刪走耶穌?

係得我呢類資深信徒先會咁拎出黎講,唔怕得罪人,搲爛塊面,趕我唔走之餘我自己又唔會走左去,唔顧型像,唔擔心破壞人際關係(妖,我不嬲出名難相處架啦);唔擔心係教會溝唔到女(反正都溝唔到,算吧啦)。

我未必有一個完美方法去解決,只係叫大家諗下,想像下,發下夢,四圍搵人吹下水先,反而唔駛咁快著手點解決,橫掂都拖左十幾廿年啦,駛乜急於一時。唔好因為個問題難以解決,就連諗都唔去諗,係思想上已經率先箝制自己,有人搵你傾時就例牌果幾句:「我地都解決唔晒D問題啦」、「呢D野好難嘅」、「等佢地自己發展啦」。

有時候我真係會諗,頂,大家去非洲烏干達宣教唔難嘅,對比於一個正正常常嘅單身事工,去非洲宣教乜唔係仲難D咩,又要打防疫針,又要怕伊波拉,我又真係未見過有人話要去非洲宣教果時會答:「我地都解決唔晒非洲D問題啦」、「宣教呢D野好難嘅」、「等佢地烏干達D人自己發展啦」。丫嘛~~

有時候我真係好難理解,教會乜唔係乜野都要正面,事事都正能量,無野係唔得,有神同我地一齊唔駛驚,最緊要有信心,信心可以移山填海上月球進出黑洞,但一面對呢D問題,大家個態度就負面退縮到爆炸,未去到叫人落手做,就連諗下發下夢都唔敢。古語有云:「人無夢想,咁同條咸魚有乜分別呀!」喂大家諗下有一日教會真係追到社會上個男女比例,真係有一日可以搞到一個有口皆碑嘅單身事工,大家唔會怕尷尬,怕比人標籤,真係可以將教會入面男男女女撮合埋一齊,係咪未出發先興奮。

寫左幾萬字,我只希望大家可以帶住呢份夢想繼續生活,人有夢想先會有盼望,有盼望先至去會思考,會思考先諗到方法出黎。

關於單身事工,寫到呢到暫告一段落,其他寫落果堆文有機會再貼,後會有期,最後送大家一首詩,bye bye你條尾!

疊字詩

芸芸男男女女 初初兩兩三三 苦苦尋尋覓覓 時時跌跌撞撞
漸漸雙雙對對 處處戀戀依依 天天卿卿我我 聲聲生生世世
偏偏兜兜轉轉 每每反反覆覆 默默追追逐逐 白白思思念念
明明痛痛快快 往往拖拖拉拉 匆匆散散聚聚 夜夜悽悽楚楚
綿綿情情愛愛 絲絲點點滴滴 段段離離合合 悠悠年年月月

沒有留言:

張貼留言