警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2022年1月18日 星期二

信仰百川執咗


 

又半個月無update過,臨新年被業主收樓,顧住搞搬屋。

信仰百川開始時,對我黎講已經勁吸引,唔接受投稿,反而係由編輯搵人供稿,𧄧以控制文章質素,而且題材非常廣闊,真係做到百花齊放的效果,寫手之間唔唔同意見係上面互片時而有之。唔似得好似時代論壇咁,連啲投稿都有所謂「時壇體」,即係「從XXXX看YYYY」。

由於當時百川係唔接受投稿,而我亦唔識得入面任何人,結果得個恨字。到有一日,突然間張博搵我,話我一篇係時代論壇的投稿寫得唔錯,可唔可放係信仰百川上,我當然係吐哺倒履。咁就開始自己的寫作生涯,由2015加盟開始,寫咗近三百篇文,平均一星期有一篇,以業餘計算多產下,算係有個機會了卻小時候的作家夢。

我無乜高言大志、人生召命、聖靈感動之類,一向秉承蜘蛛俠果句「能力越大,責任越大」的相反,「能力無乜,責任無乜」,絕對無諗過咩改革教會、牧養他人、激勵人心、開拓輿論、監察教會之類,果啲大野留返比教會啲大粒搞啦,唔好搞我喇,佢地分分鐘有錢收我又無。我純粹係鍾意寫文發表,甚至係無打算同讀者交流,所以亦無開過社交媒體去聚人。

香港教會過去一直乜所謂教內輿論空間,無論時代論壇好,其他乜報物報都好,始終有一個現象,佢地搵親都係有頭有面有鱗有角的人,一般平信徒的聲音好少可以浮上水面,頂多係得時壇個眾議園比人投下稿。即使係咁,去投得稿果班,好多本身係牧者、博士、牧師博士、之類。

所以我只係有一點想做,以一個平民視角,去講返下,下面嘅人係點睇教會入面呢啲事,我從來唔覺得自己有咩咁敢言,好多野係平鋪直敍咁講返出黎,有好多野對我而言,係連批評都談唔止,原來對好多人黎講已經好有挑戰性。

魚相忘乎江湖,人相忘乎道術。
 
江湖再見。
 
留返個聯絡方法
 
Email: doctormashirito01@gmail.com
 

 

7 則留言:

  1. 百川個網話一星期後貼出最後一帖,始終最後一帖連影都冇埋。舊年門徒媒體話百川徹底變質,到今年2022開始仲直頭摺埋,成件事不明不白,連遺言都冇。

    龍井樹

    回覆刪除
  2. 信門媒一成,雙目失明

    回覆刪除
  3. 信仰百川起初真係做到"海納百川",唔同宗派嘅人喺度互相交流,亦寫明係要聚集一班用腦嘅人 (a group of thinking people)。但唔接受投稿,永遠都係自己邀請人地寫作,結果變成選擇性地邀請某啲人寫多啲,間接令平台愈來愈偏頗。

    收尾呢幾年嘅信仰百川其實已經同時代論壇冇乜分別 (信仰百川個英文名叫得做Faith100,其實都暗示咗搞手來自邊啲群體)。我直頭喺平台上面見過有抒情文,俾著係初初建立平台嗰陣編輯一定ban。

    回覆刪除
    回覆
    1. 初頭有過百寫手,到最後活躍得返十幾個左右,算係完成咗歷史任務

      刪除
  4. 我好早就放棄咩改變教會,耶穌在世都無改變法利賽人,自己同神既關係先最緊要,我寧願少接觸都唔想被佢哋影響

    回覆刪除
  5. 信仰百川其實呢兩年都越來越差,你幾乎睇唔到批判教會嘅文章,或者分析教會現況,有關時事同教會嘅關係。可能黎黎去講到口臭或者唔敢講所以冇嘢講。後尾得返d 海外牧者個人channel 更加係唔知咩事,貼唔近香港信徒情況,明明想到地,最後就離哂地

    回覆刪除
    回覆
    1. 渠道多咗,好多人去返自己地盤寫野or錄片

      刪除