警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2021年12月19日 星期日

睇全民造星導致鬼上身!?

 


今次唔係講近排最沸沸揚揚的禪繞,而係信主超過三十年,係教會入面聽過話會令人撞鬼嘅事,可以話係恆河沙數,撇開有明顯宗教元素,或者真係涉及交鬼通靈例如碟仙筆仙之類,包括有以下:

1. 聽流行曲。特別係rock n rollheavy metal

2. 睇小說。

3. 3D畫。因為令你看見一般肉眼看不見的東西。

4. 看卡通片,話卡通片滲入好多新紀元元素,我係好記得當年教會有個talknew age,講到Thunder cat(虎威戰士)入面有好多巫術同咒語,點名叫我地唔好睇。

5. 打機,同上,不少電子遊戲會改編異教神話。

6. 減肥,涉及強烈慾望及負面情緒。

7. 好想談戀愛,同上。

8. 睇鬼片,講鬼故。

9. 進入或經過異教廟宇。

10. Cosplay,睇下教會點樣反萬聖節。

以我係教會打滾三十年的功力,要屈一件事觸靈交鬼,根本係易如反掌,唔信,哥試一次比你睇,就拎近排hit的全民造星IV

首先,根據創世記一章16節,天上的星星,係第四日由神親自所造,「於是神造了兩個大光,大的管晝,小的管夜,又造眾星。」身為受造物的人類,係唔可以造星,呢個講法絕對係扮演上帝(play god),僭越咗上帝創造世界萬物的權能。

係以賽亞書入面,亦有將撒旦比喻為星的經文:「明亮之星,早晨之子啊,你何竟從天墜落?你這攻敗列國的何竟被砍倒在地上?你心裏曾說:我要升到天上;我要高舉我的寶座在神眾星以上;我要坐在聚會的山上,在北方的極處。我要升到高雲之上;我要與至上者同等。然而,你必墜落陰間,到坑中極深之處。」

至於全民,係聖經入面,讓全民做決定,係一定出事,新舊約各舉一件。舊約中士師記最後一句:「那時以色列中沒有王,各人任意而行。」之後到撒母耳記中,以色列人要求立王統治佢地,一如列國一樣,而講明係子民不滿意神的帶領。

新約福音書中,耶路撒冷人要求釋放巴拉巴,治死耶穌。

所以大家睇到,「全民」+「造星」,絕對係引誘子民遠離神的詭計,咁邊個會做呢種事,一定係魔鬼撒旦啦,所以睇得多一定會觸靈鬼上身。

PS. 大家記得投票


3 則留言:

  1. 所以我離開咗好耐,同一件事佢搞就得你做就有違聖經,同呢個政府一樣;BTW我選擇唔投票,因為佢哋既無法無天可以係背後做好多操作反而令所有參與既都係幫緊佢,只有以不投作為不信任票

    回覆刪除
    回覆
    1. 我講造星,不過你句描述可能都適合全民造星呢個比賽

      刪除
  2. 龍井樹:

    投造星?

    回覆刪除