警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2020年10月11日 星期日

究竟大家有幾憎單身狗

究竟單身人士做錯咩得罪咗大家,究竟佢地做錯咩得罪咗教會,而令到佢地要受呢種對待呢。曾經寫過,我細個嘅時候,單身呢兩隻字,係配「貴族」,做咩十幾二十年間,單身由貴族淪落成狗。

事緣係咁,尋日見到台灣的王乾任,係佢自己專業《Zen大的時事點評》入面,share咗呢篇文《不婚是因為單身生活太過舒適》。身為一名資深單身人士,睇完當然好有意見。

因為佢所講嘅科技決定論,唔單止對單身有幫助,對已婚人士一樣有,例如大城市出現,生活便利,令到核心家庭可以脫離宗族影響而自我存活。懷孕產子已經無往常咁危險,古代的夭折率可以高達兩到三成。有可靠嘅避孕方法,令到生育嘅時間可以控制,大大方便咗現代人計劃生活。

絕對可以調返轉寫篇文,話現代科技發達,令到大家越黎越鍾意結婚,反正唔鍾意可以離婚再婚,出軌又唔駛比人浸豬籠。

發達地區不婚率上升是全球現像,近幾十年的研究可謂多如牛毛,台灣的內政部,係2013曾委託人研究過,出過份報告《晚婚、不婚現象因應對策之研究》,大家有時間有興趣可以睇下。

因為咁,我係篇文下面留言,意思大約係:無經過長時間單身嘅話,唔好假定單身嘅生活一定過得舒適,亦唔好隨意推測別人單身嘅原因。

點知,當晚我發現留言被刪了,也被對方封鎖了。



 

王乾任唔止一次咁寫啲單身人士,對上篇文亦引過佢另一篇文《不願委身於婚姻》,指責未結婚嘅單身人士係唔願意委身。「不願意在婚姻中委身的人,很難想像,能在工作、信仰等其他社會生活層面委身。」更直白嘅意思係:「你唔結婚嘅話,你人生其他方面一樣會咁失敗。」世界上豈有呢種道理,教會大把女傳道人夠唔結婚無拍拖啦,佢地嘅工作一樣做得咁好,又點解釋呢。

一般而言,我會遵循「作者已死」,簡稱作死嘅原則,係極少會同讀者交流,或者覆佢地嘅留言。不過籍今次呢個機會,隔空回應一下。有人話我唔知受過咩打擊,寫文內容扭曲。咁我調返轉問一下,啲人究竟受過咩傷害受過咩打擊,先會寫啲咁嘅文章去攻擊未婚者呢,呢種心態又叫唔叫得上扭曲呢。我地嘅存在,究竟得罪大家啲咩。因為我地無拍拖結婚,所以篤眼篤鼻?因為你地拍拖結婚好好,所以我一定係地底泥?啲單身人士無拖拍全部係咎由自取抵佢地死唔抵可憐?

關於單身者係香港社會受到嘅歧視,有人寫得比我更好,我不越庖代俎了。

誰人發明了「單身狗」?──情感與單身者罪名建構之關係 

我唔敢話結咗婚嘅人一定幸福美滿快樂,但整體而言,政府政策係優待已婚人士,整個文化係鼓勵人結婚生育,無論單身者係被動定主動單身,佢地係社會要行嘅路已經比已婚者困難,大家比條生路行下好喎。

沒有留言:

張貼留言