警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2022年3月17日 星期四

中神《單身不苦》講座後感



 

 單身不苦,人生浪費兩個鐘聽呢D講座仲苦! 

 

本身對呢D題目唔想多寫,尤其幾個講員唔係講得好,或者有咩新意。不過見到有係chatroom提到我,咁又寫返幾句應下客。

 



三位講者分別係中神黃國維院長、林慧儀牧師同伍詠光先生。


打頭陣的黃國維院長,全程打高空無落過地,你返過教會五六年左右的話,一定聽過佢呢套論述,不聽也罷。


第二位講者林慧儀牧師,佢一開講個分類係有D意思,將單身先分開自願單身同被動單身,但講到後者卻係包含晒未婚單身、離婚及喪偶,幾個類別處境太不同,無法深入講論。


第三位講者,伍詠光先生係資深心理及家庭輔導員,係輔導員角度出發,稍為有觸到單身者的處境。


個講座連回應,成兩個鐘咁長,只係僅僅能夠講到教會單身的現象,無法深入討論,更唔好話提出到D方向同解決方法。


我覺得教會搞呢類講座,係有必要將個範圍收返窄先,相信大家感興趣的係被動單身的情況,即係擺到明自己無獨身恩賜,但又長年搵唔到對象,係教會呢個對單身者咁不友善場境下,究竟可以點自處,同埋教會其他人可以做D咩。


當年個單身系列寫過,我真係好唔明點解,呢類寫到明係講單身的講座,內容往往花咗好多篇幅講婚姻。如果你係教會有一定日子,又好似我咁去過一定次數的單身/戀愛講座,你實遇過一個情況係,主辦單位請咗一對婚姻超過三十年的模範夫婦,黎講佢地婚後點相處,令到我十分黑人問號。


係今次講座入面,有講到咩話野單身一個雖然孤單,但結婚後一樣有孤單的時候並且仲慘;結婚唔一定好過單身。咁樣即係對住個窮人講,有錢唔一定開心,李嘉誠都有好多煩惱,最緊要係知足常樂,但個窮人下個月交唔到租要訓街,李嘉誠開唔開心,煩唔煩惱關佢叉事咩!


仲有,前幾年處理年青人出走時,搞好多講座研討會,但硬係無乜邊個有請年青人現身說法,個個講者五十幾六十歲。一個講單身的講座,點解唔請返幾個單身者上去講下,佢地有咩不滿有咩需要呢。



由於信仰百川執咗,所以我個《我在教會單身沒有女》系列,可以去medium睇。

 

2 則留言:

  1. 正常發揮,離地,我無錯,你無信心

    回覆刪除
  2. 當年我從教會出走時仲係一個大學生,到宜家已經五十歲人,睇嚟差不多夠資格對教眾講下當年點解出走嘞,哈哈... 不過人家一句:"你根本冇認真信過。" 其他嘢佢就已經聽唔入耳。正如單身係恩賜咁,根本就唔成問題仲有乜好講呢?恩賜嘅嘢,從來就係被動給予,非人力所能爭取或拒絕囉...

    龍井樹

    回覆刪除