警告!

本人並沒有接受過任何正統神學訓練,所有發表內容,全屬個人信仰心得及教會生活經驗分享,敝blog負能量爆燈,如閱讀時感到不適,或出現任何不良反應,包括痰多咳嗽,夜睡不寧,神經緊張,潮熱汗出,心煩多疑,踎身起身見頭暈等徵狀,請即時停止,並向專業人士尋求協助。

2015年4月11日 星期六

近水樓台先得月,多女教會易埋齋?(教會單身事工系列十六)


正所謂近水樓台先得月,多女教會易埋齋,作為一個資深單身男性信徒,好多人同我講過,教會男女比例失衡,照計係適婚年齡嘅男仔,響教會入面好吃香先係,只要有心跳有呼吸,連阿nick vujicic都結得成婚,不過事實並唔係咁樣。



人地話情海翻波,起碼你都知個情海係邊,仲係入面翻緊波,好過癮咁,而好多人呢,好似我咁好明顯仲係一個內陸沙漠國家入面,連個海係東南西北邊一面都未知。好多教會入面嘅男仔,都唔鍾意去追返教會入面嘅女仔,或者就好似我咁,根本追唔到教會入面D女仔。

好多人以為我呢類專業毒男,無乜諗感情呢D事,其實唔係,人始終係感情嘅動物,就好似好多正常人一樣,渴望同人建立親密同長久嘅關係,過往耐唔耐都會遇過令我心動嘅人,例如周慧敏、王菲、李心潔等等。當謝霆鋒第一次傳同王菲拍拖時,有人問我點諗,咁我話,我其實幾都幾開心,正所謂機會黎喇飛雲!起碼王菲唔介意同年紀細過佢嘅人拍拖先。所以大家真係唔好再問我有無獨身恩賜,無呀~無呀~唔要呀~你拎去駛啦~~唔駛多謝喇~係喇係喇~送左比你~係你架喇,閘住反彈無回頭!


係教會追女仔失敗嘅代價相當高,得就無問題,唔得而又唔小心走漏風聲出去係極麻煩嘅一件事。係教會入面,結婚生仔係正路,分手已經係歧途,如果係連追女都失手,應該係絕路一條。有人嘅地方就有江湖,有江湖嘅地方就有是非,教會入面,其實都係一個是非圈,係出面識朋友最多咪消失一排扮無野,甚至以後都唔見,大家都會明白係乜一回事,公司追唔到個同事,比人唱,大不了咪搵過份工。但教會呢,基督徒基因作祟下,就會有好多人黎「關心」你,事實上亦的確唔少人因為感情問題而離開教會,正所謂「為左條女,輸間教會,值得咩?」一個唔該你追唔到之餘,仲比人追左去,個處境真係...........

你問我係咪教會女仔質素比出面低,所以無人要,我話肯定唔係(最少我果間教會唔係),尤其係教會女仔多數比較乖,生活比較健康,好少話食煙劈酒夜蒲,化個妝鬼五馬六痴晒假眼睫毛頭髮染四隻顏色十隻指甲七個造型,自然行出黎個樣都四四正正容光煥發。曾經建議過一位姊妹,不如考慮下去選香港小姐,頂多我做介紹人,拿,講緊十幾年前,唔係呢十幾年個香港小姐。教會入面班女仔唔係一班天真無邪嘅村姑,打扮好樸素呀,梳孖辮返教會,著公主袖長裙加花花襪,聽到粗口會嘔果D黎。

咁點解呢?(待續)

沒有留言:

張貼留言